INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, March 31, 2010

:: hari ini 1 April ::

ello..everybodi..seLamat menjeguk bulan April..ngeh2.so hari ni xde April Fool yerk coz i kan da beso so xde maknenyer nk mengkhianati org or mengsaketkan lagi hati org..sume tu i da tinggalkan 5 kurun yang lepas..cume semalam jer saje nk mengehotkan lagi hati my bebyboy..saje je wat last March fool memandangkan tym kol tu lom kul doblas lagi..jd ending March fool kot.tp lom abes ayat lagik aku da bantai gelak..chait..lgsung dia x terkejut.tp i knoe hati u dupdapdupdap gak kan..ececeh.pdn muke dia..buwerrk!!

teringatkan zaman duk poli dulu..zaman kanak-kanak ribena lagik..hikhik(ketawa terkekek jap)..pastu tetibe terpikir nk wat la April fool lew kenkononnyer.memandangkan kelas kami juz 5 org je si dara yg cun melecun..yg lain dikelilingi sang kumbang....yg lima org tu termasuk aku dan Nana,Dayah,Nisa dan Sirik..Sirik ni budak siam..tp kitaorg sgt closed coz ape2 pown 5 org ni jer yg ader.nk mengharapkan kaom lelaki..hurm..phm2 la yerk.sume assignment bergantong kt yg 5 org ni..apatah lagik nk tgung anak org nti(ader kaitan kew????)..

berbalik kepada fool fool swimming pool ni..aku pown cam berniat jahat lew.aritu ader kelas math kot.aku da lupe.aku pown taip msg panjang lebor2 ng ayat skema konon msg dr Puan la cakap kelas nti x buat kat tingkat 5 tp tingkat 7.hamek nak ko..tp nasib bek ade lif...kalo pepagi kelas kul 8 jgn harap la dapat naik lif..tgu tercongok depan pintu lif pown lom tentu dapat masuk.so aku pown suh la kwn-kwn pompuan aku tu mengfowardkan msg aku yg sendirik taip..forward kt budak2 laki..hekhehhek.kitorg yg duk satu umah ni pown g la kelas..tp kitorg x tertipu ni masuk la kelas kt tingkat lima..tgk2 ader dua,tiga org je lam kelas..mebi yg ader lam kelas tu x tertipu atau pown x dpt msg forward tu.(mane aci!)..Puan pown dtg..tye mane dak2 lain..cam rase bersalah plak..pastu lam 5-10 minit..dtg la berderet2 mangsa penipuan haku tu..ng muka bengang ..Puan tye kenapa lewat.dorg ckp Puan msg ckp tuka kelas..siap tunjuk msg tu kat Puan,..hamek ko..kihkih..aku bersama si dalang buat muke dunno dan lgsung x bersalah..aku pown cakap..ntah sape la lanun yg forward msg tu jugak kat aku..konon aku pon dpt gak msg tu..konon aku ni yg x mudah ditipu la..hakhak..sampei skrg ni kot diorg xtau lagi ni keje sape...jahatnyer aku..

sekarang bile hengat balik..ya udah..tanak dh khianat org mcm tu..berdosa..!tau xpe!..tp tu a little lawak jer.jgn la korg wt April fool tahap dajal..mampus ko yg kene nti..so semua..Selamat Bulan April..yabedabedoooooo!