INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, March 15, 2010

:: sate ayam vs enchek tikus ::

perut asek memulas..dr semalam lgik..memg memulas2.asek ulang alik ke mr jamban jew..tp kan bukan nk tuduh la..semalam after sampai d Pudu dr Genting,landim lew kejap kt kedai mkn..terliur nengok sate yg dibakar..ckp kt bebyboy rase nk mkn sate jew..x kesahlah juz warong tepi jalan sekalipown..



tengah syok mkn sate panas2 plus ng air apple..tibe2 mata tertumpu kepada sekawan...bukan seko..bkn dua eko..dan juga tiga ekor..tp berhekor2 tikus kt dapur nyer warung tu..beby boy ckp sila ignore je hewan tu..tp tekak dh naek mual..terus selera mkn xde! mulanye nk oder mknan panas goreng2..tp terus x jadik!..senang lenang je tikus2 itu bermaharajalela..plak tu pelayan dia cam da biasa jerk ng tikus2 tu..siap berlari2 lagik tikus tu..mcm hampeh..terus bayar & then tukar ke kedai mkn laen..tp sempat la mkn sate tu..tgal lam 4 batang je dr 20 btg..hahak..



pengotor betul..ye la kan lau x pengotor x kan tikus2 tu dtg..aishhh..aku ni bukannye cerewet sgt pown..tp lau dh ader berhekor2 tikus..macamane tuh?kan x saje2 aku dpt penyakit free!..tuan nyer kedai tu pown satu..nampak cam bersih..siap pkai apron..pastu pakai boot lagi..tp kat dapor?..mebi dia bela kot hewan tu..kene la jg hati pelanggan..tp still ramai gak customer aku nengok.dh biasa sgt kowt..tp aku?yg jarang2 sgt mkn ni memg la first impression aku kedai tu memg p.E.n.G.o.T.o.R !!!..pastu on da way balik ke kampus..perut cam memulas2..sampei je kt bilik semalam,terus serbu enchek jamban..x tahan..sampei ke saat ni..perot aku still meragam..tp x sure la kowt2 aku mkn mkanan laen..tp lau sate tu..tatau la..naek lesu dh aku ni..asyik membuang jew..da x larat...nk tdo..tp x baek la kan buat customer mcm tu..kebersihan kene jg..lau dh bela tikus..lalat & hewan2 yg x sepatutnyer..org sihat pown leh jdik sakit..nk cari mkan kene la cara elok & betul.bkn main hentam jew asal dpt untung..kite nk jaga hati customer untuk waktu yg lama if nk bisnes kita tu maju..tp lau mcm ni la...huhu...lingkup!