INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, March 02, 2010

:: "Kisah Paling Seram - Gengblogger.com" ::

camne ek nk start cite seram ni..coz xder pengalaman citer pengalaman seram ni secara bertulis..tp lau bab cite pakai mulut boleh lah..top 1 lagik..kompem menang coz siap ng gaya lagik aku buat..heheh..tp harap maklum untuk para reader..ni bukan penulisan skema yep.aku tulis ikut sedap ape yg aku pikir.but ni kisah benar yer.xde cilok2 cite sape or ni betul2 terjadi pada diri aku.huh..tarik napas jap..huhhh..fuhhh..oke..cenggini..kisah ni terjadik lam bilik aku di kolej kediaman aku..ops!sekarang dh x menetap kt bilik tu lagik.tu sem lepas punyer.so readers yg sekali ng aku study kt sni hope keep & silent jer yep.nti jangan lak ko g cite yg tuan punye bilik skunk..kang x pasal2 esok dh bgkus kain baju dak tuh nk tukar bilik..hahak.oke..amik feel seram sekarang okeh!..rumate aku seramai 3org..campur ng aku jadik 4org lar...menginap di bilik tu selama 4 bulan jep..1 sem kan.so mula2 tu mcm xde pape la...layan jer..memg kengkadang dengar gak bunyi-bunyi cam curiga kan..tp juz ignore..tp da masuk bulan ke 3 dah makin menjadik2..bermula ng 1 kisah malam tu..aku tido..tp memg 2,3 malam before tu aku memag x lena..asek terjaga tengah mlm..tp yg malam tu aku tdo..lam kul 1 pg aku tertido..tp aku rase cam lame gle dah aku tdo..lame sgt2..tetibe aku amik fon aku & then bercakap..pastu tibe2 aku sedar..rupanya aku dh letak fon setelah bergayutan ng boy aku jam 1pg lagik..so ng sape aku bercakap???..tettt....& yang penting itu bukan mpi..juz ignore lagik..dh rase cam suam2 seram mase tu..pastu sambung tdo..kali ni aku kene tindih ng sumtin..hope korang leh pikir la aku kene tindih ng ape..xkan rumate aku nk tindih aku kot..rase cam sesak nafas..mengucap..baca ayat kursi..sume ayat aku bace..tp rase cam susah gle..dh herot2 mulut aku ni..sumpah x tipu..rase cam nk mati pown ader..aku usaha ng seluruh tenaga aku bukak mata..Ya Allah...ape benda ni..cam satu lembaga memg betul2 duk ats bdn aku!..(berdiri bulu roma aku...bace surah jap..)..tp x sure..gelap..yg aku nampak warna putih..pastu terus dpt bgun..aku berlari ke katil rumate aku..terus peluk dia..speechless!..xtau nk cakap ape..sgt takut..memg takut gle..rumate aku yg sorg lagik pon tersedar..tye kenapa..aku cite la satu persatu..dia ckp dia dengar bunyi mcm ayam mengerang..oh my God..rupanya bunyi aku duk mengucap..baca surah tu tp dia dengar cam bunyi ayam..dia pon tercerita before ni tiap2 mlm dia cm dgr bunyi mda sama jer kat lam bilik aku tuh...(tarik napas lagik...)..teeet..abes satu kisah malam tu
ni yang mlm selanjutnye..after kitaorg bace surah yasin tiap-tiap malam..da mcm xde la gangguan tu.cam da lega..tp ni dh nk dekat final..study sampai lewat pagi cam dh biasa..aku tdo awal mlm tu..ops lupa nk cite..memandangkan kitaorg sgt takut ng gangguan bru ni,so aku ng yati si rumate ku pon..rapatkan katil..jdik leh tdo peluk2 la..kurang la takut siket..but im no a lesbo yerk..pastu tdo awal..tp aku bgun balik lebey kurang 3 pagi coz nk study.ye la kan final exam..bersengkang mata r..so juz aku sorg je yg bgun..yati tdo..zzZZZzz..sambil study sambey menahan nk terkucil.tp nk x nak kene p toilet jugak.mase tu da nk kul 5 pg..but lom masuk azan subuh lagik tme tu..aku pkir dah nk pagi..cam xder pape la kan.pergi la toilet..asek tunduk jer.aku lgsung xpandang cermin toilet..sumpah..takot dalam berani!ngeh3..fuh lega xde pape berlaku..yey!pastu pkir2 da xnak study..nk tdo..xtahan..ckup la study juz bape jam jer.aku pon naik atas katil & then tarik selimut..tdo la bersebelahan yati..tbe2...dengar bunyi cam nanges campur rengek2 siket..aku pandang yati..tgk mulut nye x terbukak pon..aishhh kompius..bunyi lagik..tgk lagik..tp memg sah sore budak yati ni..aku pon terus kuis2 tgnnye..kejutkan dia secara sopan..dia bukak mata terus peluk aku kemas2..xcakap lagi dia kenapa kan...lam kepala aku ligat pikir ni..pastu dia cakap..dia pon duk baca surah sebenarnye..tp aku ni yg dengar??cam bunyi nanges tahan saket..hah..mcm tu lah..! aku tye lagik kenapa..dia ckp dia nampak aku mase naik katil nk tdo..pastu dia sambung tdo..bila dia celik lagi sekali dia nampak ade benda tengah2 antara kepala aku ng dia..mcm benda duduk mengcangkung...xtau dia nk ckp ape..bace surah byk..aku dh seram gle..aku pikir mebi benda tu ikut aku masuk lam bilik tyme aku g toilet..mungkinlah..!!...!.byk lagik psal kisah mda2 pelik lam bilik ni..tapi ni aku juz cite yg betul2 terjadik atas diri aku la..rumate aku yg lain pown terkena..sape2 yg lemah semangat memg akan rase 'laen' bile jejak kaki bilik aku..jadik kitaorg mcm da lali..juz doa jgn ganggu kitaorg nk menetap dlm tu.if itu rumah 'dia'..kitaorg juz menumpang..alhamdulillah kitaorg pon dh pindah bilik..cukuplah apa yg 'dia' bagi kt kitaorg..cukup menakutkan tapi kita adalah sama-sama makhluk Tuhan...xde ape yg lebih hebat melainkan Tuhan Yang Maha Esa..moga dijauhkan dr gangguan itu lagi =)