INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, March 18, 2010

:: hepi birthday to ME ::

tenks for da biutipool kek dear

xmo edit pic ni..kasik real ng muke x tacap

all my fren yg owes di sisi i..tenkiuuup

tik tok tik tok...5 minute lagi nk kul doblas..nengok jam..oh my God..i forgot sumtin..nyanyoknye haku..lupe amek baju yg dibasuh kt dobi..aiyak..terus berlari ke arah blok sokongan C dan D..takot punye pasal..berlari dgn sekuat hati..siap mulut bace ayat kursi..hehe..huh..selamat..terus capai bakul baju then balik bilik..suddenly..reached at da room door,aku dengar 'hepi besday to you..hepy besday to you...'..sah!..aku pon jerit 'wooooiii..xde org!..besday girl kt luar!...'...terjlepok aku ng bakul baju tu..kahkah..gelak xmau mau..terus dorg meluru ke arah aku yg kt luar..gelak besar kami..kuikui..projek surprise nampaknye x menjadi..tu lah len kali ajak la aku g celebrated kt Bisik-Bisik ke..bru la surprise..hahak..kan da kene.,lawak siyott..hehe..by da way tenkiup sayang..u'all my girlfren..kek tu sgt biutipool..ng 23 btg lilin bebs!..mau x lenguh mulut aku nk blow lilin2 tuh..sampei termakan lilin tu skali.tenks jgk untuk best dinner..kefci..my feberet tuh.mkn ayam x mengemukkan kan?mkn kek??..

i memg sayang u'all : credits to farhah,fateen,yati,marissa,ras,iena,ieda & kak yaya..aku maseh terselamat dari air budu,air sabun,tepung dan telo memandangkan aku da umo 23 kan?kan?kan?..lebiu!muacch..tenks to all my fren yg x abes2 wish lam fon..sms..facebook..