INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, March 15, 2010

:: tapi bukan aku ::

1 received message

"Salam..sihat ke?camne study?bpe lame lg nk abes?"
"sihat walafiat..study okaies jew but quite buzy lately..ngapaan?"
"ooo..bape lame lg nk abes?"(asek ulang ayat sama.kompius nei)
"nx year..InsyaAllah..kenape?mau crikan jodoh untuk i kew?"
"mu ade Najmie dh kan..kan lau crikan jodoh x berkenan plok.study molek lew.jgn banyak main.igt family..solat jangan tinggal..remember!jd contoh yg terbaek untuk k.era + adik ma"

msg from my lovely elder  sis...huhu..agak buzy mebi..br received her msg..bese la kan org da ade husband..ensem son..so almost her time spent wit her family..tibe2 dpt msg mcm tu..got big smile..at least dia x push her effort tuk carikan jodoh untuk aku..dia tau my taste & who i want!..wit who i wanna married..so credits to my understanding sis..tenkiup..semoga anda semakin kiup day after day okeh..but the last word make me feel a little sorrowful..=(...termenung for a while..i knoe i'm not a sister of da best..but i owes try to be da best and most admired by both kiup sister..sometimes they ignored my adviced..adakah advice aku tak berguna??ouchh..touching sekejap..last week,one of my kiup sis..kak era..(pgilan manja when at home yerp) terima result spm..erm..mlm bru aku kol.hehe.bru teringat bebs..when i ask "berapa A yg kak era dapat?"..or "berape E yg kak era dpt?"...sambey aku mengketawakan dia..but my instinct said..she can get more than...dot..dot..dot...terkejut coz aku x dengar any voice from her..yg aku dgr..sok..sek..sok..sek..omG...she was crying..ape yg aku da buat!..bodoh!...(kutuk myself okeh kerana mulut agak cabul).."hurm....dpt..?.. A only "...tarik nafas lega jap..at least dia nop failed..congratulations to you..u tried ur effort & then u'll get what u want..aku tgk bukan dia x study..tuisyen siang mlm..balik skul kul 5 ptg..kdg2 kesian tengok dia ..got tired..aku rase tym aku dulu x mcm tu..probably bcoz i live in hostels tym teknik dulu..mcmanepon kene g bilik prep & study!..mebi dia nanges coz dissapointed wit wut she got..nevermind dear..sila senyum lebar-lebar cenggini :-)..bile kamu nanges..nti airmata jadik kaler itam coz ur mascara nop waterproof  k!..hahak.."xpe la..gagal skrg x bermakna gagal selamanye kan..InsyaAllah mane tau kak era berjaya kt menara gading nti"..chewah,.ayat x leh blah.tp tu jew termampu yg aku bg..nk berada di sampingnye waktu itu..impossible!..nti i balik i pulas telinga mg kak era weh!..

 word for both of my kiup younger sister : i'll still strive to be a gud person..gud sister in of ur eyes..and one day..i wanna heard u'll appreciate me in ur world and feel i'm not same wit anybody ...although i'm fierce ..membuat korang meluat..wek wek wek ..but i'm cherish human ..ngeh2..