INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, March 01, 2010

:: aku yg tak attitude ::

kecik hati tak lau ader org cakap ko ni x de attitude..?kecik ati kan..hurt kan.sesedap jer ckp aku nop attitude.sedey weh..biar la.nop mention sape yg ckp mcm tu.tp sikit sebanyak terasa gak la.berani dia ckp aku xde attitude.cili mulut karang bru tau.huh!..hot mama jap.meh nk kasik tahu..i'm a attitude woman..attitude student..attitude doter..attitude humannnnn!fullstop..jgn ko ckp lagi ak mcm tu..penggal kepala kang.aku dh berazam tahun ni..eh bukan..untuk bulan january azam aku nk duk depan lam kelas..so..you'll see!..aku duk depan kan?eh ko memg la x nampak coz ko x disampingku..yer..aku berjaya menamatkan azamku itu..cume sekala-sekala je duk line 2 tym2 ader quiz..senang nk meniru.hahak.so phm ke x paham ke aku tetap bersengkang mata terjuling sekejap ngadap whiteboard tuh..mebi sampei akhir sem kot aku nk duk depan.heheh..if kerusi da memg org spare kan untuk aku..ha..da masuk bulan mac..so azam aku nk ponteng kelas..eh silap2..xnak ponteng kelas lagik..boley ke??(mcm x bape nk yakin jerk)..InsyaAllah..nk full kan my attendance untuk bulan Mac ni.so,peliz kepada sape2 yg terlibat jgn down kan diri aku,bg la support..wat la banner ke,,pastu announce kuat2..mcm tu la lau nk support aku..ngeh3..rase cam nk ngalir je airmata ni tadik.ye lar org cakap mcm tu.rase cam sikit down la.x nampak ke my effort selama ni.nti aku da jadik engineer ke hape ke..nk tayang2 depan muka ko(jadik ke?haishhhh..yakin2)..kepada si budak itu tolong jgn perlekehkan diri saya lagi.nti saya akan buktikan sama kamu yer.tgu dan tgu..rezeki xkan datang bergolek lau x usaha..yeahh..nti lau saya dah jdik org hebat-hebat..saya belanja awak mkn eskrim malaysia jer...okeh