INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, March 28, 2010

:: tag oh tag ::

saje nk menjawab tag rakan sekelas farihin ..rase cam buhsan..same cam Inn..tensen menjawab test entrepreneur td..so ni la hasilnyer.

1. siapakah diri anda di rumah

saya?adalah seorang yg bernama Nurul Najhah atau dipanggil Kak Nurul atau Kak Chik(di kalangan anak-anak sedara)..seorg yg rajin..tetapi sgt garang macam rimau

2. siapakah diri anda di samping rakan-rakan anda

seorang yg simple..tapi gile berfesyen..sgt kuat shoping..skrg lam proses leave dat bad habit tu..seorg yg bangun tdo awal di antara mereka2..dan juga ske cakap terang2(lau xpuas hati terus sound)..dikenali sebagai mek gee..g'ah..tu jer!

3. 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai
  • sebiji mini cooper
  • seorang yang bergelar suami
  • memegang scroll ijazah dlm bidang yang diceburi sekarang
  • sebuah butik di mana nk bg free kt mom aku..hehe
  • wedding ala-ala hawaii gtu ng bakal suami
4. siapakah nama pasangan anda
Mohd Najmie bin Zainal Abidin only!

5. ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
  • sangat kelakar..suke cari ayat2 xleh blah wt aku ketawa x hengat
  • suke wt surprise wlopon lgik 5 minit nk surprise tp dh bgtau..agp surprise la tu..hehe
  • suke hadiahkan aku mcm2..tp i not materialistik yer darling
  • workaholic & pontengholic..dua2 same balance..hahak
  • sgt bimbang tentang aku..mcm mati anak lau aku x angkat fon..yer ek syg?

6. bila tarikh anda couple

11 january 2009..tp hari2 mcm tarikh couple tau..cam fresh lagik

7. apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

bila sesat jalan..kikiki..pahit ke tu?aha..sangat pahit untuk dikenangkan tp sgt sweet bile bersama

8. lagu tema cinta anda

negaraku kowt..haha..(mestilah 11 january.)..xla..aku agp sume lgu yg dia nyanyikan untuk aku adalah lagu tema cinta kami coz dia salu nyanyi lagu yg wt aku terharu..sob3..lebiu!

9. apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda

mau dia makan byk kasik siket gemuk..everything is oke di mata aku.terpulang pada dia!..cume 1 pesanan dr ur Beby..semoga abg bertambah semangat lam keje.kumpul duit dan capai ape yg kita berdua impikan..okeh

10. tag 10 rakan anda yang lain
xnak tag..malas..sape2 yg nk jawab..dipersilakan dengan segala hormatnye..tenkiu!

aku tyme kecik2 dolu..hehe...ngeh3..seiras x?