INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, March 08, 2010

:: agak-agak aku ni gangsters ke tak? ::

 

agak2 korang aku ni tahap gangster ke x?haha...lawak2..skunk ni asal men fb je ng kenkawan lame asek nk mention pasal kesah kt skul2 dulu..mcm hampeh je kan..tp ble dh syok bermention tibe2 jadik cam "eh..a'ah..lupe la kite ade wat camni..camtu".."jahat kan?"..."ni sume ko la yg punye pasal"...ayat tu je lah...tp tu zaman dolu2..tp ble hengat balek cam gerun nyah..pikir2 cam betol ke x hape yg aku buat ni..ye la dolu tyme buat lgsung xde perasaan.budak skolah yg berhingus bermukus la katakan..jd cam nk nunjuk akulah paling hebat.rase cam nk bg nyekeh pown ader...ni skul nye cite..tym primary skul xde la tunjuk kehebatan sgt..tp form1-3..perghhh..mengalahkan guru besar serta guru kecik beb.!.msti koram pown lebey kurang jerk..tym tu dh ader geng..erm 8 org sume..tp jgn x percaya yer..kitoram still close until now!..tu yg best tu..wat jahat same2 sampai la da berubah jd sopan santun skunk nei ..tenkiup kwn2...u'all memg kiup tau!..asal ader jerk budak bru masuk  skul tu..yg same form la..mula la mengelabah g cari dak tu.bdk baru,bknnye tau pape..bkn ape,nk g sodeng & wat spot check dia pakai tudung sinkat mane,kain paras mane,buley tahan lawa ke x?pastu tonyoh2 kepala sket..jahat kan?tp aku x masuk campur la..juz see dat my gang dari jauh la wat camtu coz aku x sekejam itu..yg aku kejamnye bila org amek 'port' kitaorg kt kantin..meja panjang kantin tu mcm la ader tulis "meja ni ko yang punye!"...tp kitorg berlagak..mcm bayar untuk 3 tahun meja tu..kepala ngek ko..hahak..one day ader la sorg junior..duk meja kitorg.dia pon letak la semangkuk mi sup x silap aku atas meja tu..pastu ak bengang gile...x nampak ke aku ni sgt ganas..?..pastu aku pown ng langsung xderk belas kasihan amik air sirap yg aku nyer & tuang lam nye mi sup..eii..sumpah ble hengat balik..durjana nye aku!kahkahkah..tp tu zaman firaun nye la...skunk da insafkan diri ni..member2 ku yg lain?setakat tudung skul singkat..pastu kain pown labuh sapu taik ayam(tym tu xde lagik trend kain singkat  yep..harap maklum)..pastu x pakai kain dalam..pakai stokin singkat..tali kasut belang2..tu da biasa sgt..asal kt assembly salu lesap..sembunyik & lepaking lam jamban skul. coz takot pengawas tahan.ngeh2..kawan ng setan2 lam jamban..elok sgt la tuh..pastu dulu aku benci tahap atromen kt cikgu aisyah..rase cam nk fire jep cikgu disiplin tu..org kecik je..mulut pown kecik cam siput tp suaranye..Ya Allah..cot..cet..cot...cet..pot..pet...rase cam nk ramas je mulut dia tuh..pastu asek cari salah aku & da gang.biar pown aku akan bertukar secara drastik dak skema if jumpa ng dia..but dia still carik salah aku..dia penah pgil aku masuk blik disiplin..siap kunci pintu rapat2..then suh aku selak lengan baju..dulu suke tores2 tgn..bengom tol..pastu dia ckp aku wat tatu..memg salah aku pown.tym tu gejala 'black metal'..dia ckp aku ni one of da gang black metal..ngok dia...mane ade..aku gang bus skolah adelah...dia kol mom aku..balik umah kene marah..sob3 =(..padan muka aku..sape suh jd dak noti kan?noti siket je..lau x xderk life la..tp senoti-noti aku pown..ttap duk kelas 1st dr form 1-3..(jangan x caye tauuuuuuuu....)..memg x tahan gile duk skul tu..sebab pe?aku rase la lau ak jdik budak baik oke jep..xde la tensen camni kan..pastu susah gak jdik org terhangat di pasaran ni..akak2 senior pown ske cri pasal..ckp aku rampas balak dia..helllooooo...sape carik sape bebs!...nyampah haku...muke dia yg comot serabai..sbb tu balak ko blah carik adik2 yg comel ni..pastu ajak gaduh nk tarik2 tdung plak ..pe kes...?..kunun nk ajak gadoo la..sori nyah..i x layan tau lau gadoh tarik tudung pasal nk rampas2 balak..lau balak ko ensem tahap kapak xpe..ni pown berhingus lagik..haiiissshhhh....baik aku carik tokei balak lagik cun..ngeh3..after 3 tahun duk skul tu..dapat result pmr..terus blah..masing2 blah ikut feel masing2...cume gang aku 2,3 org je yg setia betul ngadap cikgu aishah tu..aku??...tetap meneruskan noti aku di skolah baru...papai...tu jerk kisah  aku tym form1-3...so..skunk...'dun judge a book by it's cover'..dolu aku laen..matang pown x lagik..skunk life must change..jgn anggap aku cam di zaman firaun tu lagik okes....saya budak baik...lagik baik...dan baik lagikk..=)