INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, March 07, 2010

:: bile aku jd pencinta kucing ??? ::

 
  
 kucing busuk!
berak merata-rata!
bencinyeeerrr.....
i hate kucing sundal.....
menyundal ntah ng jantan mane.....!
dh la comot..

dulu-dulu ingat zaman muda-mudi dulu..aku paling menyampah pd kucing atau lebey kepada haiwan berbulu!..buat menyemak jerk..umah aku da mcm zoo negara..kalah zoo pown ader..sume binatang ader..kucing,ayam,ayam belanda,ayam mexico,segala jenis ayam,itik,hamster,tupai,nyamuk,cicak,katak..harap ular sawa je yg xde(ops...mintak jauh..)ni cite umah lame ye..sekarang da pindah,.so xley nk membela ape2 melainkan kucing ..kenapa aku sgt hate pd kucing??sebab kucing tu berak merata dan x reti nk basuh serta flush!..hahak..sumpah..aku rase cam nk mati lau bau taikk kucing!..weks~...dlu pantang nk mkn jer asek duk miaooow miaaaooow tepi kaki aku..bajet aku nk ngusap kepala la tu..sori yeppp..i geli..dlu aku siap sepak & teranjang kucing sampai melambung2..cian mom aku..asek nasihat kt aku..tp da nk wat cane,terlampau geram sama binatang itu.tp skunk da leave da bad habit forever ..ak dh bersara dlm bidang sepak menyepak ni..coz sume ni aku blajar dr mom & adik aku.. so para readers pelizzz jgn marah aku coz aku sudey insaf..dh bertaubat pown!...sebab first sekali aku tgk mom aku layan kucing mcm org!..haaa..meh cik kiah nk cite..umah aku paling byk pown rasenye 15 ekor kowt kucing!..tp xleh kira secara normal coz bile da beranak asek pas kat org je kucing..kucing aku ni berbulu lebat tau..namenye Qemon(ni pemberian dr arwah naim..kwn abg aku.dia suh tlg jagakan)..bile Qemon ni nk bersalin aku tgk cam resah jerk..bkn Qemon yg resah & gelabah nk bersalin..tp mom aku yg panik..haha...yg lawaknye siap letak ubat gamat kt punggung Qemon..katenye biar senang bersalin..kikiki...lawak betol..siap diusapnye perut Qemon tu..pastu lau g pasar mesti suh belikan ikan selayang untok Qemon 1kg..1kg bebs...wahahaha..campur2 la..kdg2 mkn whiskas..tp lau whiskas ari2 mau botak kepala mom aku..adik aku lak pantang balik skul..lom letak beg skul da amek Qemon main lambung2 lagi..dukung2,,cium2...eiii gelinye aku..tp cam jeles gak..coz bila aku panggil name Qemon..macam xde perasaan je Qemon terhadap aku..x jatuh cinta pd aku ek?or Qemon tgk aku mcm wanita yg sgt kejam?oh no..tp pstttt pelis jgn gtau sape yep rahsia Qemon ni..Qemon ni bohsia tau x!!!...asek ngandung anak jantan mane ntah!ngandung!beranak!ngandung lagik!beranak lagik!..x sempat nk berpantang 40 ari pon..5 ari pon kire mujur..gatal bebenor Qemon tuh!..tu yg i nyampah sgt tuh..u'all tau tak dh berapa kali org nk curik Qemon,..eh silap..curik anak-anak Qemon..coz anaknye gebu mcm Qemon gak..tp org yg berniat jahat tu msti x berhasil jalankan misinyer..Qemon sgt garang walaupon kiup!..& then ader sumtin wt aku terharu ..one day tu aku ckp kt mom aku..da byk sgt kucing umah aku..ape kate aku buang sekor dua..mom aku ckp x payahla buang..kesian kt adik aku.dia xleh lau xde kucing..kan da byk sgt kucing..buang sekor dua bkn nye dia perasan..ptg tu aku terpaksa ckp kt dia nk buang kucing yg agak hodoh & x cantek di kalangan kaum2 dia tu..pastu dia pown mcm ckp dalam anak tekak je..setuju..yahoooo!..aku pon ajak la dia p buang..mse tu aku amek 2 ekor..balut ng kain gtu..drive kete g pasar..coz kt pasar byk makanan..!hehek..msti kucing tu jdik tembam mkn ikan kt pasar..pastu aku pon bukak pintu terus letak kt luar kete! terus blah..x sampai 0.5 km lebey kurang..aku pown tertengok adik aku...Oh My God!!aku tgk dia da nanges..x sampai ati..tgk airmata dia..aku pon ckp la kucing tu hodoh!busuk!x top!x langsing!gemuk cam tong!..tp x jadik pape..makin kuat dia nanges..aku x sampai hati terus patah balek..tgk2 kucing tu still ader tempat aku buang. tadi.x berganjak pown..ye la tempat bru.lom jumpa kwn plak tu..aku pon amek balik kucing tu & terus balik umah ng hati sebak..mane nk jg hati adik tersayang lagik..xpe la..aku kan kakak yg baik.!statement tuh..so skunk nei aku dh jdik pencinta kucing walaopon aku ni x sesetia mane ng kucing!..i loike kucing!...