INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, March 21, 2010

:: sesi karoke ::


rase cam mls gile nk mengapdet blog ..hari kamis mlm..kuar brsama 3 org rakan ku..Yati of coz..Marissa dan juga Eina..katenye ingin kuar ng 'besday girl'..yo o o la korang..terus ke Square One..tujuan?mcm bese lah..berkaroke.ye la..saje nk training utk pertandingan karoke uthm nti..oo ye kee(pikir 15 juta kali nk masuk ke x?)..bkn pe..takut asal pegang microfon jer..terus kuar peluh jantan,,x ke haru mcm tu..pastu kuar suara ala2 itik sekati..Oh My God..


nasib baek bilik karoke tu luas dan besar..dh la panas..ekom x function..mcm bernafas lam lumpur jer..hikhik..tanak tulis entry panjang2 coz sememangnyer nk buh pic jer..hikhik..=)