INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, March 06, 2010

:: story of handbag in red & si ketam ::

pagi yang gelap kini sudah terang,aku adikmu dan engkau abang..lalala..lululu..nanana(versi lady gagap nyanyi)..demn oh demn!...wikend yg kejam lagik..org lain lena diulit intan..tp aku?bertungkus lumus jawab kuiz..demn!..esok mlm lak test statistic lagik..demn lagik kuasa dua!..pas tensen jwb kuiz ...tensen ke??..agak lo..hang out wit 3 rakan taulan..da lame rasenye x hang out plus merempit..tp merempit di tengahari..panas siot..rase cam terbakar kulit..tp nk bersosial dalam sopan punyer pasal..nyah x kisah la..panas pown panas la..terik pown ader aku kesah??let's introduce my kawan-kawan yep..

 
awek kelate..ras aznita

 
semek pa'ahhh

 
semek pating yg gothic maaa

 
aku??yg owes kuul bebeh
hang out semata-mata nk g mengtekedarah?wak lu...!hahak..x la..dh kuar tengahari terus lunch..lapow shioot.x terasa nk nengok muvi coz da nengok Niyang Rapik arituh..cam xder cite laen yg best.so..ape tujuan kitaorg ke sini?saje cuci mata?or cuci idum?or cuci mulut?atau saje menyemak je kt batu pahat ni..ade aku kesah?..nyah x kesah..g window shopim..plus memg nk cari hembeg pown..rase cam teringin nk merembat satu hembeg merah menyala wa ckp lu..coz lom ader koleksi hembeg merah..asek2 kaler hitam..coklat..warna warni..pink of coz!..kali ni nk merah..nk merah jugak..x kesah janji dpt hembeg idaman hati..setelah puas menilik..mengkaji..meggalas..meletak..dan menggalas balik..akhirnye ati terus jatuh cinta pandang kedua..terus amek & pay & terus blah dengan hati yg lapang coz cina tu da dapat untung!..hahak...

  
hembeg in red..mcm red riding hud

 
suku dr koleksi hembeg..yg laen mom aku pakai!..haha
pastu rase cam gile nk cari heel lak..tp...?vincci cam xde de latest..dak2 ni sume dh sorang satu paper beg beli kasut..pa'ah sampei dua kotak beb borong kasut..aku?aku nk yg ini..nk jugak..tetapi...(sambung sendirik)


 
wedges yg gile babai tgi..tp berkenan gile beb!

 
kasual shoes or wedges??
hahak..ni bukan nk membeli..tp saje mengetest ngetest tym dak2 ni ngah pilih kasut..pakai tangkap dan muat jer..tp tibe2 jatuh cintang pandang ketiga point lima plak kt wedges ni..lawa plus gojes la..mak aihhh..berkenan..nk beli tp pk lima juta kali..mau terseliuh kaki aku..lau juz 3inch tu x kesah tp ni bape puluh inch pown xtau..xpe la..letak balik..len kali ko pasti milikku!


 
semek-semek yg addict ng kasut =)

 
muke frust x dpt chizy wedges tu...hikhik
pas memborong kasut..turun naik turun naik keluar masuk keluar masuk kedai kasut..terus blah..hati dorg lapang?aku?x lapang coz x beli kasut..hukhuk....tp hati puas coz dorg dh habes duit?aku?pokai jugak..hahak..terus menyinggah di Cool Blog..bkn one of da blogger..tp ni tmpat jual air...plus jual ais blended plus ng pearl..hahakk..pelik kan?


 
ni la mcm2 kaler..yg aku nyer bandung blog plus pearl

 
nk pearl?hah..hah..amik lam mulut kami!

da letih pusing2..mau pulam..tp saket hati!..memg gilew r..sampai je kt moto tengok2 helmet da beralih tempat..td helmet sangkut bwh seat..skunk da duk lam raga moto,..rase cam pelik kan? oh bodoh bodoh banyak kali..cardigan puteh aku hilang!..sape la yg curik..mengom r..cardingan tu aku pakai wt tutup tgn tym bwk mto..pastu sumbak lam helmet..xkan si jantan kot curi cardigan aku?nk bagi adiah kt awek ke hape?amek la..bg la kt sape2..aku sumpah sape pakai biar kulat2 badan dia..nasib cardingan tu aku beli x mahal..lau mahal..meraung satu johor aku..


 
ketam celup tepung & kuey tiaw keram
ape kaitan gamba di ats?hehe..tersinggah di pasar mlm tym on da way balik..pastu teruja beli ketam celup tepung..sumpah x penah tgk org wt celup tepung cenggini..saje beli nk mengetest..terkejut gak coz only rm1.5o jer..murah gile.aku igtkan xde isi kt dalam coz murah sgt..cm x berbaloi..tp beli je lew,,x banyak songeh..balik terus mengtekedarah lagik..tapi.....huhuk...




alangkah terkejutnye..niat nk mkn terus mati!..bila bukak jer kulit2 ketam tuh...eiii geli..isi kaler biru..pelik..cam x slesa nk mkn..tanak2..aku rela x makan..patutlah murah..x sodap langsung..silap haribulan cirit-birit seminggu...x baik tau jual mknan yg x elok..x berkat..huhu =)