INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, March 14, 2010

:: meroyan sekejap di Genting Highland ::

story of first day

dis week..hari meroyan bagi aku..kenapa dan mengapa?sbb bebyboy ajok g Genting..g lepaskan tension.sepatutnye our schedule nk ke kota keriangan ni next week memandangkan mau celebrated kan aku nye besday sekaligus..but so sad..aku ader keje yg x dpt dielakkan.so untuk mengubati kekecewaan aku,bebyboy ajak g dis wik.tenks dear!.ni baru 1st yep aku naek Genting.before ni,asek plan je tp x jadik.so bebyboy ajak la budak yg gian nk main rolekoster ni naik Genting..dis wik sgt la ramai org..tersangat2 ramai.aku pown lupa plak mgu skul oliday..nk Q naik skyway pown satu hal dah..rase cam nk tercabut kaki duk mennggu..

ni on da way nk naik ke Genting..

makhluk2 yg begitu ramai Q nk naek skyway

yeay!..da buley naek..gayat siyoott

rase gayat gle,tyme tu naek skali ng 3 org mamat cine.x kesahlah kene kongsi2 skyway pown..gayat..aku x ley pandang bwh..kalo cam kt Langkawi x la rase takot sgt..ni cam makin lama makin tinggi..aduh.,.ble la nk sampei ni..sampai je kt atas..kabus memenuhi ruang..wa..sgt teruja di atas sana..cam kt obersi lak..sejuk nyer..dh selesaikan sume2 kitaorg g jenjalan ..pusing2 dulu..nk main bile?oo..tgu..itu nyer esok pagi yep.skunk ni nk amek feel genting dulu before meroyan..haha.jalan pown sesak2 gtu..rase cam nk tonyoh2 & pijak2 jer kaki sume2 org..tp mane bley..kan dilambungnye aku sampei bwh sane,nk mampos??ngeh2..

ni dh malam..nk g pusing2 jap..lalala

mamat kacak korea.ngah isap rokok tuh

tgk org bersesak..ader aku kesah?

oh yep..tdi sgt terharu seketika..before g jenjalan..bebyboy wt surprise..gile babai la terharu..dia hadiahkan aku satu 'benda' yg aku impikan selama ni..x bley tunjuk lagi..korg teka la..hahak..tp terkejut bai...aku x sangka dia sgup abeskan duit belikan adiah tu untuk besday aku..lau korg terperasan apekah 'benda' yg aku pakai tu lam gambar?..haha..tgu besday aku bru aku umumkan..oke..dh2 go back ke story tdi yep.kitaorg terus g cari tiket nk nengok muvi Alice In Wonderland..fuh..nasib available lgik..lantak la .duk depan pown depan la asalkan kami bahagia menjadi pasangan yg menonton muvi ni..ape ni berbelit je ayat aku..dh nk start meroyan ker?oh tidakk!..muvi start kul 11..b4 dat..kitorg g mkn..of 4 ur infomation,,harga mknan memg mhl nak mapus..kfc yg snack plate pown 15 hengget lebey..lau air botol kecik pown 4.5o sen..memg mahal..tp apaan daya,kitorg belasah jew..pastu g menggila begambar jap..

kene Q lgik untuk beli tiket muvi..muahhhx

kabus tebal..yeay!sy main salji..haha

pasangan ngetop di abad ini!

pastu bebyboy suh decide..nk masuk Snow World ke nk masuk The Haunted Advanture..aku sebenarnye lagik teruja nk masuk umah salji tu but..bdn da menggigil ni so terus berpaling tadah masuk umah hantu tu..kitaorg takot..so join ng 1 family lgik..peduli tak aku ni..haha..lawak gile..asek menjerit jer..hantu tu jahat.bkn takut sgt pown..asek ketuk2 dinding kasi kmi terkejut..sekeh kang ni..(eleh..mcm la berani sgt)..lam 15 minit gak kot duk bersama antu2 tu..kene pakai spek 3D tau..camne nk pakai ..jalan pown x betul lau pakai spek tu..ngeh2..tp syok r..melayang rm36 untuk umah antu tu jep..

sygku bersama ng seekor hantu yg terlepas

sewaktu jenjalan...

dh..masa untuk rehat..get ready untuk esok...

story of second day

spinner..

first sekali aku naek spinner..ni x takot sgt..tp menjerit gak..menjerit mengalahkan budak2 yg main..heheh..pastu terus main la ape yg aku nampak terus naek..yg x sempat naek tu,bebyboy ckp nxtime la.org ramai so x dpt nk feel lebey..atas permintaan bebyboy,dia ajak main corksrew..wei,sumpah aku takot..mane mungkin aku nk main mda alah tu..impossible..aku yg duk bwh ni nengok pown da trjerit2..apatah lgik nk duk main atas sana..no! fulstop..tp sygku ni jahat..dicabarnye aku..lau sygkan dia,pelis naik sekali mda ni..gle ah..aku pown hanggukkan kepala jer tp lam ati sumpah nyah aku xtau camne perasaan naik mda tu..siap pusing2 bdn gtu..kepala ke bawah..Ya Tuhan..selamatkanlah hambamu ini..da nk sampei turn kami,aku takot gile2..aku ckp kt dia permintaan aku yg laz..aku xnak naek mda mcm haram lau jatuh terus mati x jumpe dh..huhu..dia ckp,tlg jd berani,lau x cuba cmne nk jd berani..huhuk..2minit lgik ...huhu..airmata da bergenang..yes!aku dh nanges before naek..kahkah.,.lawak siyot..muke cam brutal tp penakot..aku sob sob duk nanges..x pedulik dah org nengok aku..bknnye diorg tau cane prasaan aku tym tu..dh naek..get ready..aku tutpkan telinga..xnak dgr pe sygku ckp..aku nk bermusuh sekejap ng d.ia..benci gile saat tu!kerana ni bkn kerelaan aku tp paksaan okeh!..aku pejam mata rapat2..tarik nafas dlm2..aku buke mata sekejap nengok dh ats awan..hahak..pastu..zOuummmm!..ZuupZuuP!..VrOOOOm....pusing2 tunggang terbalek..naik lagik..terjun dengan jayanye lagik..tertonggeng kepala ke bwh!!..aku?cam nk tercabut jantung..diam sejuta lemon bahasa..x menjerit x melalak..tp meroyan bebs!..airmata kluar dan terbeng bersama angin..kahkahkah..kaki ni sekuat hati tekan ..takot jatuh..tgn aku da naek kejang!..setelah berhempas pulas lwn perasaan tu,akhirnye sampai..tgk bebyboy tersenyum & ketawa nengok aku..rase nk amek kepala dia & nk gusti terus kat situ!..hampeh!..menci saya tau..awk paksa sy..skrg sila betulkan jantung sy ke kedudukan asal!..huhuk..rambut cam nk terbg2 kusut masai..x ubah mcm gile meroyan!..tp lam ati..eh eh cam best jep..haha..bebyboy ajak naek menatam haram lagi takot..spaceshot..oh mintak maap kencang2..sy xkan naek..x pasal2 masuk wad tingkat 15 sape nk jaga aku koma seminggu??

ni pirates ship pown aku naek

background first world otel..

muke yg x ikhlas nk naik mda haram tu!

menengok ketinggian trek tu..ngeh3

sabar menanti nk naek mcm2..

abgku si penareeeekkk becha!

jum2..sape nk naek becha akuuu!

sedang bergayutan bersama bebyboy di sebelah

owh..kami skrg sdg berada di kota London yep

sgt letih tp lam cuaca yg sejuk tu,lgsung x terasa..kaki dh naek lenguh..rase cam nk naek atas belakang sayangku jep..tp i ni berat.x termampu dia nk dukung..tibe2 mata tertengok org2 dpt tedy bear kecik,,besar,,lagik besar,,eii besnye..ckp kat bebyboy,lau awak sygkan B,..tlong dptkan teddy bear tu..B nak..hehe..beli token & then pilih game yg paling senang nk dpt gift..main punye main x dpt gak.kitorg main yg baling2 bola.agak susah tp cam teruja..sikit lagik nk masuk..tibe2 bola aku masuk lam mangkuk kaler biru!..yeay!saya berjaya dpt teddy bear tuh..hihiphooray!..uwek!..bebyboy x dpt pape..dia x puas hati beli lagik token..alhamdulilah hasilnye ialah.....mendapat sekor anak bear yg beranak x cukup bulan..kahkah..xpela janji dpt gift gak kan walopon small..ngeh2..terus dia masukkan lam poket sluar..mcm anak kanggaro..kelakar siyooot..gni la manusia yg jenis x puas hati org dpt tedy bear besooor..xpe..sila cuba lagi yer wahai sayangku!

i got it!..pikul mak bear yg besar

xmalu boro bear org nk begambar!=)

ni bukti yg dia syg sgt kt bear x ckup bulan nei..haish

sy bersama makcik chipem(name bear sy tu okeh)

okeiss..time's up.mase tul2 jeles ng aku ng sayangku..bru nk manja-manja lebey..da nk balek ..uwa.a....cam tanak balek jer.rase nk main byk lagik..tp da x sempat..bebyboy ckp nti nx tym dtg lagi.yes!..dpt dtg lagi..yey..by da way,sgt hepi duk atas cni ng insan tersayang lak tuh..siap dpt present besday lagik..huhu..dpt awal plak.camne tak terharu kan..tenks yang amat sgt..B hepi tau sayangg..speechless..rase nk peluk dia erat2 tanak lepas lagi kasik lambung sampei puncak awan..org hepi!=)....love u my lovy dovy