INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, March 27, 2010

:: segalanya di hujung jari ::


padan muke haku..sape suh gatal g godek2 blog..kan dh terpadam template yg cantek itu..hukhuk...semalam bohrink..buhsan duk saje2 g godek mda alah ni..tuka punye tuka last2 dpt ladybird ni..asalnye nk tuka template kepada kaler cokelat..tp tibe2 berkenan ng ladybird merah pastu bile klik jadi kaler cokelat ni balik..haha.penim jap aku..alahai..rase cam windu kt template lame .plak..xpela..ak tetap berkenan.ye la.nti kang berbulu mata korang tengok template aku yg cantik tuh..hihihi..skunk nei sila layan je blog aku yg cantik walaupon korang sedikit meluat nk muntah yerk coz i loike..so pedulik la kan..pasni jgn pusing kepala lak yer..aku masik x berpuas hati lgik ng blog aku camni..akan dikemskini dr masa ke semasa yerp.past frust blog dah jadik mcm tu..terus ajak rumate si yati & ras melayan tomyam dan somtam..tp akhirnye kecewa..hajat x kesampaian ..juz mkn tomyam plus popia besa gedabak  plus udang goreng.tp sume ala thai..sedap wooo..pastu berkaroke dan main boling..mao exercise tgn jerk sebenarnye..kasi nampak slim baru sexy..kang ade big muscle mau x terkangkang boipren aku lari..haha..

gaya pemain boling handalan

 berposing sebelum pesta boling bermula

ngeee~yes! saya masuk longkang!

 peace!!..saya masuk longkang jugak..juara longkang!

 alamak..terover la pulop

nakal sungguh nakal kawan-kawanku ini(sambey geleng2 kan kepala tanda sgt nakal)..x bleh blah..main 3 org je boling..tp hamek 2 game..nk main yg 3 game free 1 game tu..x larat..juz amek 2 game jer.tp yg kiutnyer..juz ader 3 bola je ..kahkahkah..org laen berderet2 bola ..tp kite??sangat jimat kan?..main punye main..sape lagi..aku la da winner walopon point juz 100++ jer..tp aku tetap berjaya di kalangan kamu berdua..hahak(aku rase cam nak berlagak angkuh jer)..yg masuk longkang tu sila abaikan.kaji punye kaji baru aku tau ader 2 menda jer yg bleh jimatkan masa haku tym main boling ni..1st lau dpt strike.last..lau masuk longkang..so sila pilih jalan yg benar okeh!..masuk game kedua dh x larat ..jari pon da saket2.energy pown x bape nk ader.tp tetap mantain muka mcm pemain profesional.pas main rase cam lapar lagi..mulut 3 org ni memg pelahap la..asek nk makan je kejenyer..tp xpe..hidup untuk mkn kan?..so i rela habeskan duit janji nafsu makan i yg melampau ni terbayar!

sedapnyer big Apple..nk lagiiii!

saya memg kuat makan!

kikiki..sah..kamu berdua memg lapar juga

rase cam nk mkn big apple lagi la..memang best sgt donut tu.memg perfect r!lembut gebu nyutnyut pastu cokelat meleleh-leleh..teruja gile mkn donut tu..slurrpppp..pdn muke korang..kasik terliur sket..hehe...