INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, March 04, 2010

:: oh mama saya mau kawen ::

tetibe perasaan ingin nk kawen dtg..serbu tetibe jerk..adededeh..gatal bebenor da ni..aish..camne nk halang ni..be patient..be patient..da sampei seru nti kawen la.bkn pe perasaan tu tetibe je menyerbu..kawan sini..kawan sana sume da kawen..yg da keje2 tu sume dh nk bersuami..aku yg masih menggodek ng buku2 & assignment ni jer yang belom..tp org cakap darah muda memg macam tu..weeewwiiit...i ni muda ke?gojes mojes i kan..hahak.da belek2 facebuk tengok kwn2 sume upload pic kawen..lg la membara semangat ni.but tu seru dorg!seru aku lom dtg...sabow =)..nge~..tp kan lau dolu2 org asek tye bile yg ni nk kawen..sambey tye padaku..yela..juz aku jer yg tinggal..anak dara mak aku yg still vogue ni..pastu mom aku asek jawab..tgu abes blajar..tp tu mase aku diploma kt kedah..skrg aku da abes dip,so kenapa x boley kawen lagi..kan da abes blajar..ngeh3...mom tipu!..uwaaAAaaa.tp ble da sambung degree..org pown tye gak..yang ni xde yg punye ke?..mom aku jwb..tgu abes blajar dulu..adehh..nti ble da amek master..jwpan sama gak aku rase..sampei tua la x kawen kot..'oh mama saya mau kawen..kawen dengan siapa..dengan anak zainal abidin!'..kahkahkah.bebyboy?dia juz tgu aku jer..lau aku cakap jum kawen!..terus la kawen..tp xkan nk kawen tym blajar..buleh jer tp byk keburukan..susah..kan lau da perut memboyot susah la nk g kuliah la hape la..dh tgk pengalaman kawan2 yg da kaen & mengandung..mcm seksa la sket hidup kt sini..bknnye suami ada di sisi..harapkan kawan-kawan yg membantu..tp ble tgk kwn2 kawen muda pastu ade beby..arghhh lagi la rase cam nk kawen saat ni jugak!plis sayang..saya nk kawen now!!..hahaha..tp impossible la..so tanak pikir lagi tp tetap gatal nk kawen..igt pesan mom lau nk kawen..kumpul duit sendirik!..yey..yey..ya mom..anakmu ini akan bekerja & idamkan satu majlis kawen yg meletoooooppp di pasaran gtu..sekarang..tgh pujuk diri sendirik jgn gatal nk kawen lagik..simpan lu hasrat baikmu itu..nti da abes blajar lantak ko lah minah oi nk kawen 40hari 40 mlm pon mom sanggup..ngeh3


 
  
..pstt..sori sis ku..terpinjam pic kawen u..hahak..
p/s : kepada insan tersayang..tenks coz sabar menanti..hope akan ada cahaya untuk kite membina mahligai seperti yg diimpikan olehmu dan juga aku(syahdu jap)