INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, April 26, 2010

:: org kontot yg tuttttttt ::

kenapa aku sakit hati? sebab hati aku disakitkan..kenapa hati aku disakitkan?? sebab aku sangat menyampah ng org itu...

maka bila aku tengah blur study aku pon capai encik lopitop aku then main mukabuku..tp ade fren aku ni merangkap kwn aku merangkap jugak seorang lelaki merangkap jugak seorang yang bangga diri..ayat last cannot accept..! luga wehh..mungkin bukan aku sorg yang terperasan tapi berjuta-juta kawannye yang lain pown mungkin berfikiran mcm aku eh jap..berjuta-juta ker??? x kot   

oh dia sepatotnye lagi haruslah berbangga sampai terguling-guling kaki ke atas dan kepala ke bawah sambil jerit " banggannnye akuuuu!! " coz aku wt entry ni ditujukan istimewa khas special untuknyer...huh letih aku betapa nk memujinya dia..eeeuuuuuuuu

bukan aku nk menjelesikan diri ni pada dia..sape la dia tu dan sape lah aku..yg wat aku nk menangis teresak-esak ni letak minyak cap kapak lam mata coz jarang sangat-sangat aku terjumpa lelaki yg tulis status tahap melampau kan kan kan? lau ader pon mesti tulis sehabes simple plan x pon sehabes likehell ayatnye kan x pon ayat yg bernada motivasi x pon ayat yg langsung x leh blah xpon ayat yg sangat lawak di mata aku dan bukan mata kau..so si teruna ni aku sangat la kenal ketika di tuuuuutttt sebuah pusat pengajian tinggi ..luarannye biasa je weh...!! jgn nk perasan la..kalo mcm Aaron Aziz xpe la jugak..nk la aku g peluk-peluk euuuu sensor sekejap..haha..lau muke dia mcm Aaron pon lom tentu aku akan pandang apatah lagi pelukk..ayat cover diri dan selamatkan diri sebab saya hanya akan memeluk bebyboy only ..aku pon buat endah x endah la..hal aku hal ko ! kite berbeza jantina okeh..so mungkin dan agak la dia ni seorg yg stylo..bkn di mata aku..mebi di mata org lain..sbb lau di mata aku stylo tu sgt arif dlm berfesyen dan up to date dan x melampau okeh..juz wear A|x shirt then Ck jeans then slipar jepun cap Quicksilver pown da cantek simple mimple di mata aku..x perlu nk berantai-rantai pusing masuk poket ni then topi pusing ke belakang then sluar nk bontotnye jatuh ke lutut..no la!!! tu sawan plus sewel pesyen namenye...oke..xnak sentuh pesyen ko..lantak ko bukan gune duit aku pown beliii..euuuu lagik!

bile aku buka mukabuku je ..asal ader dia update status je wat aku rase cam nk lari telanjang jer!!! memang ayat xleh blah..lau ayat hari ni mak aku x masak jadi aku lapar ... ..wah borinknye..main game lagi bagus tu ayat skema yg dijadikan contoh kalian-kalian sume..tp yg aku sampai nk muntah darah ni coz ayat dia nk mention-mention ayat bangga diri  hari ni kawan aku nk blanje mkn kat hartamas la plk..dtg naik mercedes benz woo..mata awek sume tgk aku coz aku hensem ...x pon...ala aku beli sluar tu murah je beb x smpai 3k pon..atau  awek dot dot dot ajak lepak sekali..awek cun dan kaye raye tuh...tu ayat paling low bangga diri aku bg contoh..ade yg tahap melampau gile babeng pon ader....pastu bile kitaorg berbalas comment hengatkan kitaorg dh kuarkan ayat-ayat cinta pedas ni leh r insaf jap..tp Ya Allah ...still bangga diri jugak..

tp yg aku ckp bukan aku jer yg suke dia...coz aku tgk comment2 dr kwn dia terutamanya si jantan-jantan sume nk hentam dia..euuuu pdn muke ko!..sume kasik ayat yg wat malu muka dia je..so aku sarankan dia bersara la dr bermukabuku lau nk berlagak sgt g la buke kilang nengokkk!! pekejadahnye g buka kilang hahha..lau gigirl tu phm-phm la..kasik sokongan kaw-kaw...chaitt..sian lak korang ek..korang x penah terpikir ke nape dia xde awek until now...tuttttttt..sensor lagik....so sape-sape mengenalinye lebey dekat mahupon tido sebantal kasik la tazkirah kt dia..bukan sume org suke taw..aku yg x mkn sepinggan ng dia pon leh benciiii hangeen kt dia...jangan menilai seseorg dr gambar setakat fesbuk tu aku leh letak mata terbelalak mcm helija mulut termuncung mcm ning baijura..bulu lentik mcm rojita tu kasik org ngorat aku!!!!

tp tu la...dia salu ngutuk org..ckp org ni x cantek la..org ni gemok la..org ni kurus cam lidi la...habes ko tu sempurna sangat ke....kontottttt! demn! hamek ko!aku blah dulu...babai

p/s : maaf entry terngumpatt!!! euuuu lagikk











MizzGhah