INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, April 01, 2010

:: cinta X bersyarat ::



Cinta X bersyarat

u'all mesti pernah dengar lagu ni kan?lagu tma untok cite hindon .best bangat lagu ini dong!..so aku hamek kat u-tiub pastu tempek kat sini menandakan aku sgt suka lagu ini.haha

cinte memang sebenarnye xleh bersyarat...sape ckp musti bersyarat??hanya org yang betul-betul demand jerk yg anggap mcm tu.zaman dulu boley la nk carikan calon menantu bergaji beso,berkereta beso,bertubuh pon beso..tp skrg mda tu  dh xde..ikut kata hati tuan punya badan la.kalo da jodoh dpt suami yg begaji juta-jutan terima je la..mcm Datuk Siti Nurhaliza..sape sangka dia dpt Datuk K yg bermisai tebal tp kaya dengan wang hengget..pastu org-org sekarang nk pakwe ensem!helllooo..ko tu lawa sgt ke bebs yg nk pakwe ensem..tp aku x halang pown coz taste masing-masing kan..yang nk nengok bukan mata aku tp mata kau!..kehkeh..tp yg penting jangan la pandang paras rupa.mentang-mentang dia tu jongang,dia tu juling..ko buat dunno jer..tp ko x tau lam poket tu tersembul duit..hamek ko..padam masa depan!.apepon kita memg nk yg sejuk je mata memandang...sume yg Tuhan bagi itu indah..setiap manusia ader lebey dan ader kurang..lau sume nk muke cam Aaron Aziz..sila g kedai potostat then copy banyak2 k muka mcm tu..

kalo pakwe ko nk melamar ko dulu..ade ko letak syarat???memang aku jamin ader yg letak syarat..tp syarat yg baik-baik la..mcm syarat..'awak..kalo nk kapel ng saya awak kene benti isap rokok' ... ' you,lau you tol2 sayangkan i,i nak u jgn lepak lagi ng mat-mat rempit dan sila jgn merempit'..haa yang tu leh diterima pakai coz xkan ko nk bercenta ng mat dadah,mat rempit,mat ganja..so xsalah ko nk letak syarat yg mampu merubah seseorg tu.yang tu aku betol2 sokong siap bg thumbs up lagik..tapi ini lain pula situasinya '..kamu..kamu ...kamu nk cinta ng saya ehh?..urm..saya nk kamu belikan saya moto sebijik..tu la tanda kamu betul-betul cinta saya'....'..sayang..i ader satu permintaan before kite teruskan cinta kita ni..i nk u sayang i lebey dr mak u!'...kepala hotak ko syarat mcm tu!..ohh kepada lelaki-lelaki..sila jgn turut kemahuan seperti wanita itu yerk..before kapel dh nk bersyarat itu ini..tu blom kawen lagi..dh kawen ..alahai..pandai-pandai la ko bayangkan nye ek.

so ..cinta x perlulah nk ade undang-undang.yg ke arah kebaikan lehla go on..tp kalo untuk kepentingan diri semata-mata xperlulah bebs..mgkin umo lom cukup sbb tu ko wat syarat2 camtu...bait lagu di bawah ini sgt buat aku sedey

Karna demi cinta
Telah kurelakan kecewaku atas ingkarmu
Sebab kumengerti cinta itu tak mesti memiliki

si lelaki sanggup dikecewakan kerana cinta terhadap si pompuan itu..sbb dia tao cinta itu x semestinya memiliki...yer aku sgt sokong cinta yg kita ader skrng ni x semestinya akan jadi milik kita..ajal maut jodoh pertemuan sume di tangan Tuhan..if da tertulis kita ini untok org lain dan dia untuk org lain..kita xkan mampu nk menghalangnyer..rite?coz kita hanya mampu merancang

p/s : semoga ikatan percintaan aku dan si dia terus diberkati oleh Allah,..semoga cinta itu milik kami berdua..kami hanya mampu mendoakan yg terbaik untuk hubungan ini terus berakhir dengan impian dan kegembiraan..tp Yang Maha Esa pemberi segala-galanya..aku besyukur kepada-Mu..sehingga saat ini kami masih mampu mengharungi ujian-ujian-Mu..semoga kami diberi kekuatan dan kesabaran melayari hubungan ini dan aku berdoa moga hati ini terus mencintai si dia selagi hayat ini masih ada..Amin Ya Rabbal Al Amin...