INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, April 12, 2010

:: kami pasangan 'tripplehorn' ?? ::

weekend yg agak bermakna..mgu ni bebyboy ader meeting di Pasir Gudang..sempat menyinggah berjumpa dgn buah hatinye yg terchenta sekejap..walopon sekejap beberapa jam  tp sgt bermakna bila insan tersayang di depan mata.toing2..arini aku ajak dia pekena tomyam yg best kat Batu Pahat tu okeh..walopon sume da habes..pulut mangga da habes..somtam da licin,udang,popia pown semua org sapu..aku?tgl tomyam je leh bedal.xpe nx tym B ajak abg mkn stu lagi..dun u wori..bes kan??sgt sedap tp yg aku nyer x habes..coz mkn asek bersulam ng air..org ckp x baik.nti kepala hotak jd bodoh..ye ker?ntah..bebyboy yg ckp..atau dia sengaja kate camtu takot sui buah hatinyer berperot bunchet??ahh..pedulikan..=)

feveretku : tomyam dan tmyam dan tomyam forever

oke..acara kali ni tengok muvie..ksian kan tatau nk watpe..tetamu dh datang kene la layan elok2.ngeh2..gedik nk tengok gak muvie..bebyboy ajak tgk muvie "Date Night"..seriously sgt best cite ni.walopon x penuh hall tu,aku leh bg 4 bintang dr 5 bintang kot..jalan cite sgt best untuk pasangan kapel or pasangan suami isteri..ngeh3...bukan cite lucah or hape.tp moral value nyer sgt bermakna.Pasangan suami isteri Foster lakonan Steve Carell dan Claire lakonan Tina Fey.moral value yg aku dpt dr muvie ni kite kene la berhias depan suami..jgn jadi pasangan yg memboringkan .pastu jgn sangka pasangan kita x mampu nk buat sumtin untuk kite.cam si isteri x terpikir yg si suami mampu buat sumtin untuknyer..sumtin spesel walopon si suami tu nampak lurus ke hape er...then aku nk jadik pasangan 'tripplehorn' jadian ni...sebab sgt romantic!..ngeh2..jum layan...






next..acara lawan boling..juz main satu game coz mls nk main banyak game coz kompem2 da aku yg menang...waa..berlagaknyer..haha..tp aku telah malu yg xbape nk besa coz juz ketinggalan 5 point jer walopon x strike..bebyboy 2x  strike tu pon sbb aku push semangat kat dia..ckp lau sayang kat aku kene wat strike..last2 hamek ko terus strike..memg sayang betul ni!

tarik pipi dia kuat2..

my turn??..wa..syonopnyer dia

mati la aku..dia dh strike ni

bersilang kaki beb..sila perhatikan bola itu..adekah ke longkang???

arggghh.ganggu tumpuan aku!..nyampah nyer =)

smile..walopon kalah..wep!

okehh bebyboy pown da mao pulang..selamat pulang...tenks coz sempat luangkan mase untuk bebygirl kat sini...i lebiu forever =)





MizzGhah