INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, April 20, 2010

:: artis mane yg kene baling telo dan tepong ? ::

heppi besday gurl!!!..haha...selamat hari lahir rumate ku yang tersayang...Nurul Hidayati binti Hamid..anak pak hamid sudah besa ek..memandangkan mgu-mgu exam telah bermula,hape ko hengat ko leh terlepas begitu saje dong..oh tidak..kuakaka..aku lah mastermind la big project ini..semalam,melihat dia sedang enak menstadikan diri..aku pon ng beberapa konco upahan telah planning satu niat yang sangat jahat.oke..di bawah adalah list manusia yang terlibat dan tugas masing-masing

1. aku selaku ketua..ketua ker? - Mastermind..merancang niat yang amat jahat..
2. Berg ( Khairul Aizad ) -penolong kanan
3. Bob ( Muhammad Afiq)- penolong kiri
4. Kak Wani dan Ras - bertindak beli kek dan kuih muih
5. Fateen dan Farhah - rumate jugak.so kene wt muke blur cam tatau pape
6. Yus - si penyokong
7. Marissa - si penyokong ( coz tym plan dia kuar ke mane tatau )
8. Yati - mangsa keadaan atau ertikata besday girl!

jam menunjukkan kul 11.20 malam..so planning nk wat awal la.Yati tatau si hero gagah perkasa mcm badang ni ade gak terlibat. Fateen dan Farhah dh turun siap2.aku pon ckp la kt Yati suh siap2 coz jap lagi nk g celebrated besday dia..dia tym tu duk gayut2 ng buah hati..haha...lawak2..pastu dia leh cakap plak..x surprise lgsung coz ckp nk mkn..oo..berlagak ye ko.tgu la aku wt surprise gile babeng la..yg x tahannye siap pakai jeans lagi.siap comel2 cam nk hang out kt luar jer..aku pon budus gak yg da tau terang-terang nk baling tepung sape suh pakai cantek2 mak ngah oii.oke..pastu turun la kat kafe then kitorg yg kaum2 hawa ni da get ready.ala kunun celebrated party tema bwh sinaran lampu jalan! wep..buley blah aku ckp kat yati kunun kitorg nk wat kelainan.yg kaum adam 2 org tu sembunyik blakang van.so kitorg ni wat2 la pasang lilin suh dia tiup..nyanyi lagu epi besday gtu..dlm hati aku berdebar nk mampus..so after nyanyi2 peluk2 cium2..kitorg suh dia potong kek,..tp sengaja lengahkan masa kunun2 x jumpa cr pisau nk motong kek..dh bg signal suh budak 2 heko tu kuar..siap berdehem2 lagi..tp x kuar2 jugak..apa daaa..last2 Farhah siap lambai2 suh budak tu kuar..nah hamek ko lom sempat potong dan makan kek,ko diberi makan telo dan tepong gandum cap sauh...kahkahkah..lintang pukang lari kene kejo..kihkih...nasib kek dpt diselamatkan oleh Fateen..tp x seperti yg disangka..bkn besday girl je yg kene bam bam bong tu..tp kami2 sume..buduh punyer!hahahaha..lawak gile..memg korang sporting abes..aku yg kene paling last..tu pon setelah puas dikejo oleh dak2 ni..trun 5 kilo lemak aku..kahkah,..weks! nk muntah bau telor..hanyir!!!..semalam sume jadi mumia kecuali Kak Wani coz dia dalam pantang bersalin lagi..so kitorg consider la x buat kat dia..hehe...

tym ni bru nk setting tempat..still comel yer


ni kek besday girl

besday girl terharu tym ni sampai nk nanges..kihkih

peluk2 dulu..muke dh ader tanduk..jahat punyer niat

dh kuar pown si antu ni!..beng beng amek ko!

oh no!!msti ko ckp like hell kan!!

 
auuwwww!!!!!!..kek .hampir2 terjatuh..

 ni la tempat kejadian kami2..haha

sengaja sembunyik blakang Kak Wani ng harapan x kene baling..ngeh3

aku melompat girang..hahahaa..

hukhuk..aku pon da kene tym ni..mcm hampeh!

pilih2..sape besday girl skunk nei ek?

oke..da habes..penat siyot kene kejor..jahat giler dak2 ni..dia pegang tangan aku pastu puas hati dorg gomol aku..chait..ayat xleh blah..nasib bek tym kene telor tu aku pakai tdung..lau x maunye patpulohdua hari nk ilang telo terlekat kat rambut..haha..tp yg lawaknye time berg ketuk telo atas kepala aku,x pecoh pown..wuuuu..kepala ku kebal lagi..xpe2..next besday sape ek??? tgu yerrrrr.....

p/s : to yati..selamat hari lahir ke 23.semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki..tiada ape yg lebey baik untuk dikenangkan adalah kenangan kita bersama..we all love u bebeh!






MizzGhah