INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, April 25, 2010

:: cabaran tag paling hina dari MALA ::



nenong..nenong..nenong....aku berjawab menjawab tag bukan mala ..oke ye bukan mala...ko rase hina x aku jawab tag ni...gile keji kan..hope x hina mcm ko jawab tag oke..cekidauuutttttt

1. Bekas kekasih saya adalah : 
ooo..tiada..nehi-nehi..coz bekas kekasih saya tidak mempunyai kilang bekas ataupun menjual tupperware..so belum berjaya menghasilkan sebarang bekas atau mangkuk hayun sekalipon!

2. Saya sedang mendengar :
bunyi air ujan kt bathroom menandakan saya patot pergi mandi semasa menjawab tag ni..dasar pemalas mandi!!

3. Mungkin saya patut :
menekan kalkulator berulang kali supaya dapat jwpn yg betul ,tepat dan tidak membuat sebarang mistake untuk exam statistic esok..uwaaaa!


4. Saya suka :
melakukan apa yang saya suka asalkan hati saya suka dan kamu tidak suka lantak suka hati kamulah janji saya suka sangat-sangat suka..ngee~


5. Sahabat-sahabat baik saya :
saya xde sahabat baik sebab sahabat saya sume kategori sengal..hahak =)...xde yang baik melainkan org yang berperasaan begitu sahaja


6. Saya tak faham :
kenapa si lelaki kontot dan x cukup inci sangat berlagak dan suke mention sumtin yg x sepatotnye wt aku naik menyampah mau ketuk kepala dia patbelaskali! huh!


7. Saya kehilangan :
pemadam kaler biru..rase cam nk mati tercekik xde pemadam tu lalu membuatkan aku berhati jahat kebas je pemadam sape2..sori


8. Ramai yang berkata :
hidung aku penyek...wakluuuu!!!..xpe..nasib aku popular mcm nasik ayam penyek


9. Makna nama saya :
cahaya kegembiraan dan kejayaan


10. Cinta itu adalah :
buta dan xde mata ..wooot!


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
berdiskusi tentang sesuatu yg wt aku gelabah terus bukak buku!


12. Saya akan cuba :
tidak menjadi keras kepala lagi sbb bebyboy ckp aku degillll tahap rock kapak tp aku baik hati


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever!


14. Telefon bimbit saya : 
sony ericson yang x bape nk waras dh...tgu kene tanam lam kubor terpacak dua nisan


15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan amik hs dan tgk knape alarm lom bunyi..even lagik 5 minit nk bunyik,saya still tarik selimot..gile kejam sayang mata


16. Saya paling meluat apabila
org tiru style saya...benci tau


17. Pesta / Parti adalah :
parti meggi yg saya suke buat ng kenkawan tym serabut!


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kura-kura saya yg bernama aspaleli tp da jadi arwah beberapa thun yg dulu akibat matanye saya cucuk ng daun..


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
dari sehari ke sehari


20. Hari ini :
aku makan dan tido dan study dan study lagi sampai muntah kaler ijooo


21. Malam ini saya akan
minum kacip kak timah nk tahan mata untok study extra sket dan nk ber3G ng bebyboy


22. Esok pula saya akan :
menjawab exam statistic ng perasaan yg x ikhlas dan pastu g letak no plat moto coz sy tampal gune doubletape jer...kahkahkah..

23. Saya betul-betul inginkan :
bebyboy terpacak depan mata saya 24jam


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
oucchhh..sedikit gelap dari semalam coz krim malam dh ilang pagi ni!


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pasar tani je lahhh..tu lagi heaven kot


26. Makanan Barat atau Jepun :
ikan singgang kenyek lada jarum plus budu ng ulam raja!...


27. Bilik yang terang atau gelap :
x kesah la..x mati pown lau bilik gelap


28. Makanan segera adalah :
makanan yg sampai dengan segera tanpa menunggu lama!! iaitu " bang!!! cili potong satu mangkuk! "


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tenks...


30. Siapa yang anda mahu Tag?
sape2 yang mahu jawab tag ini secara ikhlas mahupun x ikhlas dipersilakan dengan segala hormatnye lalu kt red carpet a.k.a tikar getah ni yer


arrgggghhh!!! camne pic ni leh terlepas ke cini???? gile publisiti toll










MizzGhah