INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, April 25, 2010

:: contest SENYUMAN PALING MENAWAN ::



senyuman ikhlaskah ini..yer sangat ikhlas..coz pic ni dikandid tanpa my permission okeh..kirenyer aku xde la control cun kan memandangkan aku x bape nk cun. ni one of da pic yg aku salu tgk..coz aku suke pic ni..senyum x nampak gigi..i loike..bila senyum nampak gigi rase cam x yakin la.hoho..wujud gak ek manusia mcm ni.oh sememangnya aku sangat bermasalah bila nk wat senyuman ala-ala Jeniffer Lopez ataupun Fasha Sandha coz aku tau aku senyum x seindah beliau-beliau itu..so dh org ckp senyum seindah suria aku pon buat ala-ala bajet senyum secantik matahari gitu...woootwooot! weeewiiit..

so cik chentazetty sila la tatap pic senyuman yg x bape nk lebar kalo diukur ng pembaris dan x bape nk panjang mane la kot..hehe...saje join contest ni..by da way..tenkiu for ur contest....daaa dear!!

nk tag sape ekkkkkk????jap eaaaa....JGN MARAH TAUU...cabut lariiiiii

Farenova 

oke..kepada sespa nk join contest ni sgt-sgt dialukan..silakan terjah cik chentazetty blog



MizzGhah