INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, April 24, 2010

:: saya tak suke makan tp suke makan::


seriously malas gile babeng nk updated blog sejak dua menjak ni..coz aku ada alasan yang sangat kukuh..coz aku sekarang MUD IN STUDY so ikut suke hati aku la nk update bile2 pown dh namenye blog aku..jadi folo my mud la..lau mud cakap update sikalang!!!! aku bingkas bgun terus taip ntah pape..lau mud cakap off fesbuk dan laptop!!! aku pon ng berat hati tekan butang off..haha...sekarang mud x bape nk betul..kewarasan dh sedikit terpesong coz byk sgt ilmu lam kepala nih nk ckp aku byk study la ni..padahal byk mkn

okee..tatau nk ckp pasal pe..beberapa ari yg lepas saje menyeleberate kan besday yati yg dh lepas..haha..xla..saje hang out..temankan dia cari brg then saje gedik nk makan kek secret recipe.wooot!!..release tension mkn kek lau x makan kek pon xpe,sebab kek kot pipi jadi sedikit muncet..ala,x kisah la.mom cakap..mkn..mkn..mkn..tp mom sempat pesan jgn mkn banyak,nti bus balik kampong x bergerak !! huhuhoho..g makan kt PumpkinHouse...best la kot western kat ctu..saje jenjalan cari pasal makan.

padahal baru jerk abes satu paper,rase cam dh merdeka..merdeka gile bebs..siap g makan2 gtu..ala,cam aku ckp td juz release tension jer pown..study x banyak mane pown release je lebey..tu la student yg study secara smart..mcm aku nih..kahkah..dasar pemalas!

so..layan je la gambar gedik ni ek..dh xde keje,ni je termampu buat...ops..!!! satu pesanan penaja..jgn sekadar baca..doakan aku berjaya lam exam ni k..lau x,tua berjanggut la aku berkampung lam penjara UTHM ni...mom...!!! nk balikkkk ganuuu!!!!! rindu bangat dongg



jangan la korang muntah lak tgk pic banyak-banyak ni ek..coz sememangnye kami gila gambar..tp bukan majalah gila-gila ataupun gila jalan sengsorang kt tengah jalan tu okeh...

MizzGhah