diri sangat sibuk..td bru je melangsaikan last test iaitu test EMG..alhamdulillah...syukur..syukur..balik buke blog dan melihat satu mesej di shoutbox ..aku antara 4 finalis yang terpilih contest 'Cun Bloggers of The Months'..tenkiu kepada apaajanews kerana memilih aku jd salah seorang finalis..x rase mcm cun pon tapi da rezeki badan kot.saje menjoinkan contest ni..terima kasih..terima kasih =) kepada sume readers sokongan anda sangat diperlukan.ringan-ringankan tangan anda untuk mengklikkan banner di atas tanda korang undi aku..korang undi ke x undi ke aku xde la nk mengharap sgt..tapi papepown aku tetap ucapkan terima kasih...contest ni bermula sekarang sampai la ke 30 April..so klik la,x kene bayar pown..hehe...arigatooooooooo..lebiu!
Penuh meja ..tk cukup ruang :-p
-
Sambung kisah Rembayung...jgn bosan ye sbb bakal ada byk part
sbb byk video & gmbr yg blum sempat edit lg
meh tgk dlu menu kami order yg meriah ni
Kemain...
3 hours ago






