INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, April 14, 2010

:: roxy ku rabak lagi? ::

mud nk update blog tersayang ni bru datang..dah dua hari terbungkang..menyiapkan report..pastu presentation lagi..bersengkang mata..x tdo malam ceh..ayat kesian ng 'hari wanita' lagi..tym tu bulan mengambang penuh so not in mud..plus kepala sakit gile babeng..ntah la..x cukup tdo or ape.memg berat gile kepala.adeh mcm2 penyakit tym final exam ni..patotnye ni study week..tp betul kata shafiq...ni project week..benci la jadi student saya nk jd lecturer..bes je mengarahkan org..haha

dah xmo melalut..arini leh bernapas kembali..walopon ade 2 lg report lom siap coz semalam dpt tdo dengan lenanye..tdo dengan tertonggeng dengan harapan kepala x saket lagi..yups!..kaedah tu sgt menjadi..kaki melekap kt dinding..kepala sapu minyak cak kapak pastu tdo ng bantal tutup muka..try la..kompem menjadik..ngeh3..kalo x menjadi g la jumpe yg pakar..sememangnye aku tidak pakar..

mendapat msg dr bebyboy..MMS ..pic apodio ni sayang..silap msg eaa?

abaikan kaki itu..kaki pak mat tempe =)



saiz pinggang aku ke ni?

wow...mendapat sehelai roxy jeans..! bebyboy belikan.hehe..dia x ckp dia belikan. tym koling aku.after tu br dia ckp..hampeh...haha..lau tau aku mintak lebey sket dia ckp belikan aku size 29..xpe..aku rase da muat kot..coz sluar biasa pakai 27 je..lau levis 28..lau roxy xde saiz cm2 tu..biasanye pakai no jer 4 ke 5 ke..muat la tuh..arituh tym try jeans GAP..memg xleh masuk..bebyboy terkekeh2..aku tau dia kutuk aku lam diam..ketuk kepala kang!adekah aku da gemok?atau pgung aku makin lebar?tak..sambey geleng kepala tanda x setuju salahkan org kat kedai mkn letak nasik banyak2 kat aku..ngeh3..ni makin sayang kat bebyboy ni..tye dia bile nk bg sluar tu?? adehdeh..rase x sabar ni nk bergonjeng ng sluar tu..dia ckp sabar la..nti jumpa bagi la..lambat lagi? hukhuk =)..bebyboy cakap lau jumpa msti ajak p toilet terus! coz nk try sluar..haha..bukan tgk muke bebyboy pown..oh sayangku..tenkiu very2 much..len kali belikan lagi yer..bgus tol bebyboy aku ni.sgt memahami.coz  roxy lama aku da koyak.yg x tahannye koyak depan dia lak tuh..mak aih malunyer.tp xpe.atleast dia tau sluar ku koyak dan ader harapan nk gantikan dengan yang baru..pasni lau jumpa nk pakai jeans lusuh koyak rabak..muga dengan harapan terus saut MNG ke ..haha..

mud : waiting dat Roxy jeans tuh...tenkiu my beby..muahhhhx!!chup chup chup..ciuman lebey

MizzGhah