INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, April 15, 2010

:: sape nk baju Paris Hilton? ::

mempunyai mud yg sedikit rajin...rajin kew mak minah oiiii ..bertungkus lumus mengeluarkan baju dr wardrobe untuk diseparatekan.! mud untuk balik kampong sangatlah berkobar-kobar u knoe.tarik sume sekaligus baju yg ader lam loker besi ni humbankan ke lantai wah ayat kejam mane baju yang nk dibawa pulang sumbat lam troli beg..mane nk simpan lam stor wat pekasam dan mane yg xmuat nk dipakai..ya udah..ader  baju yg nk termuntah dh aku nk pakai.muntah muntah muntah aku sudah jemu.sila bebyboy baca..muga-muga diganti dengan baju baru,,kejamnye awek ngeh3..baju yg dh x muat dan berkenan ni aku snap pic & humban lagi lam Mudah.com.sape yg nk beli tu sila view web itu..haha..dr aku bg enchek tikus mengupas bajuku better aku jual..chait bajet ni koleksi baju Paris Hilton kowt..hehe

pandangan atas

pandangan depan

ni sebahagian nye tau..yang tergantung kt hanger lum humban lagi..sampai nk roboh wardrobe..sem depan kene request locker baju sampai dua yer coz kt umah lemari baju sampai dua mak aku sediakan..kikiki..balik kampong nti sesi nk menambahkan bilangan baju lagi..lalalala =)






MizzGhah