INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, May 06, 2010

:: ayam itik kat kampong sume da tgu ::


alhamdulillah..selesai sudah exam.walopon dh separa gile aku rase tp syukur coz masih dikurniakn otak yang waras lg untuk berfikir.soalan sume killer!..rase cam nk meroyan jap tgk soalan-soalan.tp bak org kate hidup mesti diteruskan..ade kaitan lg ke ni??..walopon 3 hari last ni..sume paper berderet..x tdo malam..asek menelaah..tp rase sgt sedih jgk coz rase cam xberbaloi stay up then ape yg dibace x kuar..soalan mcm tahap PHD kot..agak-agak lew..yang termampu sekarang hanya berdoa agar aku leh lulus dengan cemerlang...huhu..yes..!sekarang ader 2 semester lagi..x sabar-sabar nk abeskan baki 2 sem lagi tuh..

malam ni balik kampung..naik bus then mau tdo ajer!..semalam pas abes paper,terus kemas barang-barang..bilik mesti dikosongkan lau x kene denda.!whut da B**** la punye ape salahnye lau tgl barang ko buang je la terus abes cite..x payah la nk suh org bayar denda kasik duit plak tuh..amboi2 banyak lemak ko..sebab pe aku marah sgt? aku sangat benci kak yg keje kt pengurusan pejabat TF tu..berlagak bagai!..perasan cantek tp pangei ya ampun..japg kene g ngadap muka dia coz nk anta kunci..eii geli!

semalam hang out jap..cari barang sket buah tgn nk dibawa pulang..adik aku yg bagai ratu cantek kt rumah tu menunggu..tp bkn menunggu kosong tau..tp dengan harapan aku bwk balik hadiah ape-ape la untuk diorg..xpe..juz ader 2 org tu je pon..ke mane x tumpah kuah kalau x ke nasi..kemana x tumpah kasih kakak kalau bukan kepada adiknyer???? ayat nk skema lagik..haha..rase cam letih gile babeng..hangkut buku berkotak-kotak beg besa gedabak..al maklumlah baju aku pon da setengah kilang..so beg berketul-ketul..terus masuk lam stor abes citer.! sem depan bukak lagi..haha...semalam tgk cite Hoopeaz..saje melayan muvi melayu sekali x bape nk sekala..tp cam hampeh..langsung x enak !! better tgk drama kt tv lagi bgus kot..nasib bek semalam tiket 6 hengget je kot..hari rabu kan..hari murah-murah saja..hahak..sesi karoke cam bisa then wat ape2 saje untuk muntahkan pe lam hotak aku yg separa jem.

then makan-makan..balik terus zZZzzzz..

kepada sume-sume warga kampong..mummy aku..adik aku..family anak beranak cucu cicit ciat segala tok nenek kaum kerabat serta ayam itik gajah yg menyelit lam utan tepi umah aku..harap sabar menunggu kepulangan aku..gile 2 bulan cuti..sape x nk gile..gile best wooo!!! leh mkn banyak2...tdo banyak2..dan dengar bebelan mummy aku banyak2...hehe...sedapp!
 
 


MizzGhah