INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, May 20, 2010

:: aku menang 5 ribu!! ..woootwoot ::


yihhhaa! yendddey! yeenndeyy!! aku menang 5 ribu..5 ribu u knoee..bukan limaplohsen limahplohsen mcm cite Esah limaplohsen tuh..ni 5 ribu..4 angka daa..sape xmooo kan..hambek hambek hambek..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2 hari lepas satu nombor 'unknown' kol hanset mom aku..aku pon angkat la..bese la..name je hanset mom aku..tp yg jd operator nye ialah aku.. xaku..adik2 aku..yg beli kredit?mom aku..kahkah..angkat la,tp terpinga-pinga..sore cine apek mane ntah la yg cakap..satu habuk aku x paham le dei tambi..pastu aku pon wt2 peka sket..rupenye dia ckp no anda telah dipilih untuk memenangi tempat ke tiga..dpt hadiah 5 ribannn!..cheh! bajet aku nih bodoh bin bahlol..even ko ckp la aku dpt sejutaribu pon ader aku kesah melainkan ko kipas duit depan aku cash!..bengong punye cina tuh..cilaki betol la mg!..aku pon dengan berlagak terkejut coz yelah..wat ala-ala pemenang poweruuut gtu kan..aku pon tye la camne aku nk tuntut 5 riban tuh..ye lah..makcik dpt hadiah duit kan..xkan nk pos( pdhal saje nk testing cina tu..tgk sejauh mane penipuannye)..cina tu pon ckp la anda ada akaun Maybank x?bg no akaun Maybank tuh..aku pon wt swdikit kampong ckp aku xde mane2 akaun bank..pastu dia pon cam dh nak tanak je ckp ng aku..td bukan main semangat..ye la..nk tipu mangsanye kan..kene la semangat berkobar-kobar.!

aku pon dh sedikit hangen..asek ulang kate aku dpt duit..dpt duit..pastu aku pon dh tahap angin naek ke kepala..mom aku kt sebelah suh aku berlakon lagi ..ni shilpa shetty okeh..jgn pandai2 nk tipu cik shilpa..kang aku bg selipa free ko nak??aku pon ckp lagi yg aku nk bukti ni betul yg mengatakan no ni berjaya menang duit tuh..pastu aku ckp lagi nti aku nk comfirmkan dengan pihak celcom.then aku ckp lg aku penah kene tipu dan aku dh report pada polis pasal kes penipuan ni(saje takotkan dia)...ko tahu ape dia buat??? tuttt tuuttt tuuuttt terus off fon..!kahkahkah..tau takot..hapeee?? ko hengat ko byk sgt duit nk bagi senang lenang je hadiah ribu riban kt org..pdhal ko nk mencekik org ader la..patot la dia gune unknown number..takot org leh detect dia..memg babeng r perangai! jahat punye keje..

so kepada manusia-manusia kt luar sane..gune la kepandaian akal..jgn terburu-buru wt keputusan..sekarang ni dh merata-rata penipuan berlaku..sane sini menang duit la,dpt cabutan no bertuah la..ckp dapat ribu riban..so manusia kan..lau menda-menda yg nk dikasi free ni memang la cepat sgt terpengaruh tanpa usul periksa..ye la..kepada pakcik makcik kan..org tua mane la nk tau sume2 ni kan..so anak-anak awasi mak bapak anda..okeh..=)

MizzGhah