INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, May 09, 2010

:: ibu ratu hatiku ::


selamat hari ibu..selamat hari ibu..selamat hari ibu untuk my mom tercinta Puan Eshah binti Mohd @ Muda.kalo nk diikutkan pergorbanan x mungkin kot aku leh balas..sape yg berlagak leh balas jasa ibu meh aku ketok seploh kali..jgn nk perasan okeh!!..betapa besar menggunung jasa ibu..atau ertikata can't desribe wit word yerp..so kepada ibu-ibu di dunia ni selamat hari ibu aku ucapkan..kepada yg bakal jadik ibu juga pasti tersenyum bangga coz x lama lagi pasti dpt gelaran yg paling dinanti-nantikan iaitu ibu,mama,mummy,umi dan sebagainye lah..dan kepada x menjadi ibu lagi teruskan usaha anda supaya menjadi ibu secepat mungkin melainkan anda x kawen lagi so x perlu berusaha keras untuk jd ibu x bercop okeh!!!!!

planning tahun ni cane nk celebrated kan hari ibu..ye la dh aku ader ibu sorg ni je kat dunia.mak la penawar duka aku..why not aku sambut hari ibu ni..ala..xkan sambut besday pakwe..sambut hari kekasih bukan main meriah..tp hari ibu nk wish pon berat mulut...ko jgn..jgn jd anak derhaka okeh..walopon ko dh berkawen sekalipon ibu jgn dilupakan..mentang-mentang dh berlaki..syurga pon dh beralih dr tapak kaki ibu ke tapak kaki suami..tp ibu kat kampong ko buat derk je pe ke halllll? nak mampus?so kemana saje ko pergi even ke gunung everest ko lari,ibu tetap ibu.dia sanggup memboyot bawak perot ke hulu hilir semata2 kerana mengandongkan ko,,tp last2 ko balas camni...jgn banding zaman skarg..mengandong tp anak sumbat lam lubang jamban..ibu ke mcm tu? ibu jugak kan..tp ibu yang sgt kejam.okeh tanak cakap lagi..fullstop...cume nk cite siket jet..hehe

td petang,,discus ng adik aku cane nk celebratekan hari ibu ni..even eberyday adalah hari ibu but mesti ade one day untuk ibu seluruh Malaysia kan?? so aku pon mule2 nye wat plan mau bwk mom aku g candle lite dinner la kononnyer bersama 2 lagi bodyguard aku tuh..but terpaksa tukar ke plan B di saat akhir memandangkan kakak ipar aku serta anak buah ku yang sedikit di luar kawalan..huh..pas solat Maghrib terus tapau kfc then beli kek.juz beli kek biasa coz org-org kat umah aku totally not addict ng kek..so lau aku bazir duit beli kek secret recipe sape nk makan??kucing aku pon lom tentu abes..so beli yg kecik lagi comel ala-ala comel cam mak aku..tu je yang termampu aku buat.,.so lam 20meter nk sampai umah aku dh nyalakan lilin pada kek then bile sampai umah kebetulan abg aku ader..so off da lamp then panggil mom aku..terkejut mom aku..hehehe....akhirnye menjadi gak even x bagi hadiah besar gajah sekalipon but we still remember u...mom..
nti la bile aku dh kerja dan berkereta besar...chewahhh aku bagi hadiah hari ibu yg tiada nilai bandingnyer..we hope my mom selalu kiut..kesihatan yang baik..dan tabah hadapi dugaan hidup..we love u mom..

yuhuu..on da way ke bandar dlm keadaan sembunyi

dah beli kek..kek sekali ng munge-munge chenta
we love mak..

saat sudah tibe,..jeng jeng jeng

waa...kantoi!!..mom dh pakai baju tdo kelawar
still kiut rite??

 selamat hari ibu jugak..haha..abaikan tgn di atas

kfc dan kfc dan kfc..feberett =)


MizzGhah