INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, May 07, 2010

:: gila yang tidak parah ::


yessss!!! selamat tiba di kampungku yang sangat aman dan damai..hehe..sampai je kt stesen bus,,kol my mom untuk hamek aku..tym tu pagi sgt.bus tu bwk laju kot.ntah aku x pasan..yang aku tau tdo je lam bus celik mata dh ader kt bumi terengganu..

pagi td sampai my mom ckp ader gotong royong kt taman umah aku..so aku mengexcusekan diri dr terlibat ng aktiviti tuh..haha bajet aku ni org penting kew???tp mlm sok xley mengexcusekan diri coz ader BBQ..haish mane bleh x pergi..rugi2..so aku tdo je td..rase syok gilew nyah balik umah..leh tdo tilam empuk..leh pusing2 naik motor..leh main ng ank buah..whatever la!!malas lagi nk kuar coz cuaca sangt panas.i choose better kurung diri kt umah je untuk seketika sementara tgu kepulangan bebyboy ke kampung halaman..rindunye!..so sekarang ngah online & updated blog pown sengal2 lagi sambey disaksikan oleh my mom tym amik pic ni..hikhik=)

pinjam wedding flower mak aku jap..haha..bajet la tuh!

muke ketat berpeluh gile..panas dow kt sini

abaikan wayar berselirat kt belakang..hahak=)

bajet muke sexy la tuh..euuuuwwww!

p/s : kedek-kedek berjalan ke dapor..tolong my mom prepared kuah laksa untuk hari esok..yabedabedooo bestnye makan laksa terengganu


MizzGhah