INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, May 09, 2010

:: perlu ke aku terima musuh lagi?? ::


 i do not searching for the enemy but enemy very love me...bodohkan ayat tuh? x masuk dek akal..okeh kat sini bukan nk mengaibkan org juz sekadar buka pekung kat dada ni..ader seorang not seekor coz perkataan seekor adalah khas untuk wanita yang x bertauliah itu..so kepada kawanku seorang ini telah mengrequestkan dirinya untuk menjadi fren ng aku balik...so wut should i do?? adakah harus diaccept or diterajang jauh-jauh atau ditenyeh-tenyeh mukanye yang tak tahu malu..oh my God..itu bukan aku..i'm not cruel person okeh..so bile dihengatkan balik x perlu kot...x mati pown lau aku x accept jd kawan aku..aku x nak banana fruit twice ..so setelah disoal selidik ..dikaji secara terperinci..yelah makcik oi...nk terima musuh bukannye leh terima mcm tu..kalah nk temuduga jadi perdana menteri ye..so aku pon accept jer..ye la..jaga hati musuh kawan..lantas dengan secepat mungkin sepantas kilat juge aku telah blockkan dia..wakakaa...seyonotnye memblockkan sesiapa saje yg selalu menyemakkan kepala aku ni..tp dlm separa sedar juga aku tahu mesti ader juga manusia yang block diri aku dr view dia kan..so jgn nk perasan terlebih sudah coz aku rase buang mase je aku nk view profile org secara silent..aku xmampu nk buat sume tu memandangkan aku sgt pentingkan masa juz buka fesbuk sekadar tgk peminat-peminat kawan-kawan yg anta msg dan comment..untuk add org pown aku tapis sebanyak 10 tapisan melainkan dia benar-benar kawan aku..kuikuikui..semalam my best buddies jugak msg cakap fb dia telah diceroboh masuk..wooiii what the buduh la sape yg berani ceroboh..better ko g ceroboh rompak masuk bank negara lagi masyukkk..msg2 sume dibaca yang terkezut tahap anak beruk..kawan yg telah di blocckan oleh kwn aku ni telah diremovekan..makhluk yang telah di block oleh kwn aku ni same ng makhluk yg aku block..so ni angkara sape??? lu pikir la sendiri..dh la masuk umah org tanpa izin pastu ada hati nk removekan dr block list..ape ke hal? ko hengat ko tuh fahrin ahmad ker wehhh??bukan kami-kami nk tendang dia jauh-jauh dr jadik kwn..tp dia ni tahap x sedar diri..tikam kawan dr belakang..lau tikam dr depan x la sakit sangat kot..ni dr belakang..dh la sakit..sakit hati..sakit dada..sakit seluruh badan tau ..pastu jd batu api antara kami-kami..nasib baeklah aku ni jenis soal selidik sampai lobang cacing..lau x mau bergaduh satu dekad ng kawan aku tuh..so kepada si polan hentikanlah..lau ko nk berubah xpe jugak..insaf lah wei..kami x buang ko jauh pon,sekadar nk bg ko pengajaran.dh banyak peluang kami bg but ko ni kepala hotak letak kt lutut.xtau nk hargai kawan.so sebelum aku campakkan ko dlm enemy group aku better ko berubah...
sekarang dh ramai dr enemy aku bertukar jadi fren aku melainkan betina s***** tuh sekor...xkan lah...mintak ampunn



MizzGhah