INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, May 08, 2010

:: berBBQ sampai kembung ::


huhu..kan aku dh cakap..balik umah jer keje aku melantak,melantak dan terus melantak ..! td malam..aku dijemput ke majlis BBQ..haha..majlis jiran tetangga.bgus kan kt taman aku ni.rukun tetangga betul.td sempat menjengukkan diri seketika tolong2 mane yang patot.xkan terus nk g makan..x berjenis namenye tuh! hidup mesti beradab sopan..itu yang mom aku ajar..so malam td g la 3 beradik ke BBQ tersebut..mom aku ke majlis pertunangan anak kawannya..so aku terpaksa menunjuk muke yg x cun ni kat majlis tersebut bagi menghormati jiran tetangga aku..chewwahh! euww anak yang baik bukan??

ramai kan jiran-jiran aku

 aku gigih melantak dadih

tu kakak aku yang sangat sepokktim

ni sister in law aku...

anak sedara aku yang tengah masam mencuka..

p/s : thinking sumtin..tgh pikir mane tempat paling romantik nk surprisekan my mom sempena hari ibu...mau ajak mom aku p dinner..love u mom! muahhx




MizzGhah