INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, May 12, 2010

:: fesbuk aku diintai Siti Nurhaliza ker? ::



ape kene ng fesbuk aku arini?? asal masuk password cakap due to site maintenance..huhuk..kepingin nk updated status last2 jadi cenggini lak.sabo2..bimbang gak masuk2 password x dapat..bimbang hack probs..ye la sekarang ramai manusia yg suke mengambil kesempatan..gelabah punye pasal terus rujuk kepada my hero..mengadu gtu gni..cakap de org tuko password fesbuk aku..ngeh3..last2 kene berleter ng dia balik coz aku x bace notification tu betul2..tp ayat memujuk la.mane mungkin seseorang yg sangat disayangi ni dimarah-marahnye..no..no..no..so x jadi nk hangen la..sekali hangen coz fesbuk xley bukak terus baling laptop..gile keji buat keje mcm tu kan..ala..x mati lau x bukak fesbuk..bukannye aku ni kareena kapor barus..dan juga bajet ingatkan fesbuk aku ni ntah2 diintai oleh Siti Nurhalija....kahkah

semenjak dua menjak ni emosi tidak stabil..almaklumlah makin hari makin dewasa memandangkan aku sekarang tengah berpantang dari melakukan keje-keje yg berat..haha...jd tempoh berpantang aku selama 7 hari sahaja..so kepada org tertentu sila fahami emosi saya yg sedikit menyerong ni buat mase seminggu ni yerp..alahai makcik..x senonoh betol! dan sejak dua tiga hari ni hobi telah bertukar you knoe..dr dulu mane aku berminat ng badminton..rase nk muntah ijau je lau tgk..satu lg x paham lgsung camne kire mata..lain la lau bola..asal bola leh sumbat lam gol je terus aku melompat girang..lau badminton aku menjerit terkeluar anak tekak pown last2 mata dpt kt pihak lwn satu lagi..x ke kes malu cenggitu..

memandangkan bebyboy aku ader tournament badminton dis week..so aku buat-buat berminat ng badminton.at least aku xla terlopong lau dia cite pape..gile hina xtau kan..so aku pon terconggok jugak depan tibi duk melayan badminton sambey membayangkan hafiz hashim tu adalah bebyboyku yg sedang menghayun raket...woootwoot!!!..perasan nk mampus makcik ni kan..alahai ape salahnyer..setelah dua hari tgk badminton maka aku paham-paham sendiriklah lau bola out cane..lau bola smash cane..dn lagi dan lagi..pastu terjerit-jerit mcm org meroyan lau bola melantun ntah ke mane-mane..mak aku sampai naik pelik nengok aku..xper..buat dunno jer..haha..

secara terperincinye sejak azali lagi aku bukanlah peminat sukan yg main gune2 raket ni..like badminton ni la..skuash..pingpong..dan seangkatan dengannyer,,dh pegang raket pown x betul cane nk hayun stu sana sini kan..maka tercampaklah raket itu ke mane2 hala aku suke..pedulik hape aku..raket harge patriyal saje dong!..sebab itu lah minat aku lebey ke arah bola segala jenis bola..serta bola-bola api..hoho..so kepada Malaysia,semoga berjaya melawan negara China sok..pasti aku terconggok lagi depan tibi sambey makan kerepek ..bio la x tengok live kt bukit jalil pon..tgk kt umah lagi best sambey goyang kaki dan menjerit mengalahkan tgk bola piala dunia.kepada perwira negara aku juga merangkap bebyboy aku..gudluck juga yer..jgn smash bola kuat-kuat nanti terkena ats batang idung lawan,sape yg susah...?makcik ni jugak...haha..





MizzGhah