INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, February 14, 2010

::..we come back hometown...::

15 february..pg td selamat tibe di terengganu darul iman..negeri yg aman makmur..heheh..lari dr kesibukan kota..ngokngek..bajet duk kt kota beso.walaweh..pg td lam kul 8 my mom amek kt bustand..letey gle naek bus.tp xpe..asal tgk je my mom's face yg kiup miut terus ilang rase letey tu..salam & cium chup2..windu!..balek2 terus terkam my anak sedara yg dr kl..si elman..hye elman..u look so kiup la..dr ari tu..hahak..aritu kecik lg..skunk dh besa ye..dh pandei senyum2..comel coz u ader 1 aset penting...lesung pipit!...wow..tu la yg membuatku kamu encem di abad in..td g pasar beli ayam..my mom mau gulai ayam kampong ari ni..waaa sangat sedap masakan mom..aku?juz tgk..coz arini mud untuk masak lom dtg..mebi esok or luse bru pk nk masak2..today ader wedding invitation from farhah...InsyaAllah lau my mom nk ikut aku p la..lau x ajak najmie je lew..malu nk g sensorang,,dh lame x g kenduri kendara ni..tym2 cuti panjang camni lar ader kenduri kawen..yey!!..masakan untuk lunch dh ciap..get ready tuk mkn ayam..nyum2..& juga kerabu pelam dedicated by ciput sarawak a.k.a my adik yg sgt garang itu..weks!....ble aku balik hari2 gduh..bkn gaduh yg x disengajakan tp DISENGAJAKAN..hehe..naek pening my mom..oh lupe td kan suddenly arrive at my home..very shockeeeeeddd..rumah ku telah berubah..whut?ape ni mom??oh no...bilikku juga telah direnovate..tp bgus gak..mom aku menambahkan lg tingkap kt my room..coz my room agak kecil compare ng bilik2 yg laen..ye lar aku kan jarang ader kt umah..so tade org gak tdo lam bilik aku..mom ckp untuk pengudaraan lebey..hikhik..tenks..tp pelik..yg kt ruang tamu tu knape di renovate kan lg?aiyaaakk..ke x muat nk letak furniture?huh...ntah la..hanya my mom je yg tau pe plan..nk ckp ruang tamu..dh ader 2 ruang tamu..muat untuk wedding aku nti,.chehcheh...ke untuk persediaan wedding aku yg gojes nti?untuk ribuan peminatku?hahhah...puteri katak btul aku...bermpi di siang ari...biar la u mak..janji my mom bahagia...saya dh lapar..nk makan..jum..jum..