INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, February 15, 2010

:: sepetang bersama si kacak ::

at 5.00 pm..drive my car go to beach..yeah...najmie waiting for me at the 'roboh stadium'..kikiki...but tym ngah drive diganggu oleh jalan jem!..menci..dh la sangat tidak sabar mau ketemu kekaseh tersayam..jem plak..parah..so ni muke tgh hot bengang ng jalan jem.pdhal jem for a few minutes jew tp tahap kebenganggan aku mengalahkan aper jer..hehe
 
muke hot & spicy tp tetap ayu..

ngah berkira-kira nk wt pusingan u maut nk terus blah amek jalan satu lgik tp kesabaran maseh ader.pk betapa bestnye ikan & sotong celup tepung..sabar..sabar..& sabar.sampai jer kt stadium terus mencari2 si kacakku..hah da jumpe.jum folo me go to da beach & bercanda bersama-sama.haha.sampai jer terus order ikan 2 ekor,sotong 2 piring,air kelapa 2 gelas..ABC satu..sangat best..kenyam lgik untuk kali ke berapa hari ni.argh kompem sluar jeans da xmuat kali ni.pedulik hape aku.hidup untuk makan..so makan je la selagi terdaya.


ni ikan & sotong celup tepung..wow..lapar nih
  
ni ABC aku punyer..wee..abg xley mkn yg beby nyer

 ni bukti kami betul2 lapar..ngeh3x

setelah perot memboroi & membuncit ke depan..saje jer nk bergedik tepi pantai..kan aku da ckp nk bersaksikan laut biru nk bercanda.hakhak..g lepak2 tepi pantai mencari ketenangan..tengok org mencing.ramai gle org ari ni.tym cuti sume nk g pantai.saya berbangga menjadi org terengganu..bandaraya warisan pesisir air..ayat x leh blah..so apalagi bersnap stu bersnap cni..ader org tgk?erk eley..haku pedulik haper???...yg penting aku bahagia..wink wink wink

ni budak kecik naek atas budak besar..haha


 pergh..gambar posing maut nih


 peace..tertido jap coz tgk si kacak aku


 ni main cak cak!cyg kenapa sembunyi blakang i? malu ek?


 adakah ini finalist gadis melayu?yeah betul..vote me okeh


 wah takutnye..bengis gle tp u look sexy auww!

peliz..jgn kiss saya..hakhak..

sgt syonop ble berduaan ng si kacak petang yg indah ini..sgt bahagia..akulah yg bahagia..yey!...haha..at 7.30 pm da balek.uwaa sedey berpisah lg dengan dia.sok dia da nk balek tp...kerinduamku terubat coz skunk dia ngah on da way dtg umah..aku tertinggal encek nikon lam keretanye..haha.adakah aku sengaja?oh tidak..ini secara tidak sengaja yer..bukannye ini satu muslihat okeh...ley jumpa dia lg..nk touch up muka jap.im waiting dear!