INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, February 07, 2010

:: stoberi & cokolat ::

dis week..not so burink coz my bebyboy coming yet..hehe..sgt teruja menanti kedatangannyer...ye la..not feeling well kan so kene la ader semangat..nsib bek leh jwb test aritu..ari sabtu p layan karoke...nk lyan muvie tatau nk tgk cite pe..so borink lew..cite yg best2 is coming soon..so ari ahad tu kekasihku yg setia d cc menemani ku ke mane saje.. lebiu syg.,! after dat vroommm..ke danga bay..yiha...nk ke shupin complex jusco tebrau tp tersesat lak..dlm kpale aku kompem2 dh jalan jem..sebuk ng warga cina yg duk atas jalanraya..so aku warga melayu pon tumpang menyebuk menambahkan lagi kesebukkkkan jalan raya iru..haha.spent tym wit him..sgt hepi+hepi+hepi=..stoberi & cokolat okeh..
 
ni sesi makan jambu batu yerk...


ni datuk segala tedy bear.juz ley hug nyer leher je 
  
ni sesi bergedik lg bersama kekasehku seru


ni la hantu puaka tebing biru yg tersesat d danga bay


yes..!muke saye nampak penuh..kikiki


kami yg agak senget bile togetha