INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, February 16, 2010

:: mini reunion ::

hari ini..aku lagik malas..malas serta lazy yg amat sgt..mud x bape nk baek..teringatkan si bebyboy ku da nk balek lg la terguris jiwa raga ni..kol bebyboy say sori coz xdpt nk anta..juz mama & papa bebyboy je yg anta kan..sori yer dear..org rindu dia la.nx tyme kita jumpa lg okey.ala bkn salu berjauhan cngini.nasib bek mempnyai seoram kekaseh hati yg salu menjenguk aweknye every month..kdg2 2x per month..tp terlampau rindu da jd eberi beek..hehe.tibe2 mendapat panggilan.dr mek nor  kawan skul rendah dulu.igtkan hape kol pagi-pagi.x pernah nk kolnye aku..juz tersempak tengah jalan jer..tu pown bkn salu even kami sekampong!sesekolah!sepermainan!sekawan!mak nye kwn mak aku!..ape kaitan ek?ntah..aku igtkan dia kol aku untuk invite aku g wedding dia ke ape?..tp untuk ajak hang out..yey!yey!..ko x penah ajk aku hang out.tp sebab ko dh ader lesen kete,dah besa,dah segala-galanya jd aku juz agree jer.dh bohsan sgt tatau nk wat hape melangut jer kt umah.tp malu gak coz mek nor ajak mizah..dayah..thiah...malu wey coz sume da besa2.terus open wardrobe carik bju long sleeve kasik nampok baik & jurus sket.mek nor ckp nk dtg kul 2.30pm..aku buat dunno jer..layan fb.tgk2 jam dh kul 2.tp mek nor da anta msg ckp on da way! on God aku lom mandi..hehe.padan muka mek nor coz terpksa tgu aku bersiap..cowi..msti ko mrh aku.pdn muke mg..ble aku tye ko ckp ini bukan janji melayu,tp janji omputeh! oke proceed..baeklah madam..pastu g amek thiah & dayah & terus menuju ke batu buruk.dh tatau tempat best kt ganu ni.lau ader midvalley ke pavillion ke kan best.tp ader mydin mall da kire kembang lubang idung aku.bangga siot mydin ader eskalator.hahak..g mkn nasik ayam yunnan.dh bese sgt asal reunion mkn mekdi..phtu kefci..ai xbley blah.so tukar sket kn nasik ayam.okey wut...
 
di one of da part,,yunnan haircare..haha

pas abes melantak dengan byknye kitaorg terus lepak di batu buruk..berkongsi cite yg ntah pape.kwn2 aku ni bkn calang-calang org.so nk bercakap kene biar bernas & berilmu.wah2.sgt skema pada hari ini..kiki.mek nor amek psikologi & kaunseling..nx wik kene g kaunseling kt penjara.hahak..so dia mengandaikan kitaorg ni banduan2 nyer nk praktik.weks..jahat mg.mizah plak amek law..insyaAllah bakal lawyer kwn aku.so xley nk cakap ikut sedap je..so kene ikut akta coz dia tau sume akta .dayah amek dietatic..jadik pakar pemakanan.haduh nti aku leh amek petua2 nk jg badan & diet yg sihat ng ko.thiah lak sains sukan.patot ko kurus mcm lidi..ase cam lidi tu gemuk skep je dr thiah..kahkah..dh asek berlari & bersukan jerk.pastu ckp2 pasal cinta monyet.sgt jahat dorg kenekan aku..rahul?sape rahul?itulah skandal ku semasa darjah 4 lg.kahkahkah..benci!benci!ini kes kuch kuch hota hai..syed itu adalah rahul.bajet kacak..tp memg pown..ala2 hero industan hey.mane mg skunk ek?kawen doh kot.dayah lak skandal ng asrol..tp org pgil stoberi.xtau bakpe.pelik gop.nk kate comel mcm stoberi ..lgsung dop!gelap gelita jerk mamat tu.tp yg dasatnye dayah lgsung x hengat sape stoberi sedangkan aku ng mek nor hengat..pelik2..tp xpe hope mlm ni ko mpi sape itu stoberi.thiah lop ng alif..konon2 F.I.L.A...hahak..xbley blah..mek nor?ng apis salim kot..xpown ng kairul.coz ye ckp tym ye gocoh ng syed dulu khairul soram jer yg support dia.walaweh..ganas mg kawan.siap gocoh ng budop laki ag..pdhal tu bru primary skul.dasat2.kihkih..tapi itu juz chenta monyet!kera!babun! dan sekutu dengannyer..byk gle nk sembang tdik tp rase mcm naek lenguh doh mulut.mata menjeling2 ke arah eskrim colep.yerliur siut..lame x mkn..last aritu mkn ng najmie r..pahtu x mkn2 pah ke udoh..tp memikirkan ader dietatic nyer org di situ,aku btlkan niat.nti x pasl2 dayah ceramah cakap pasal eskrim bla..bla..bla..


melepak tepi pantai sambey bercamwhore


lima sekawan yg maseh single tp da berpunya :p 

  
aset penting!

after dat da borink sgt2..asek tgok org berdatim je depan aku..kitaorg terus blah dr port itu menuju ke giant.jalan agak jem ditambah ng sore mek nor yg menahan kencing..tu lar minum air byk sgt kan da nk terkucil tu,hakhak...ramai gle org atas jalan raya.jalan jem adalah perkara paling menyampah lam idup aku juga lam idup mereka2 yg memg bencikan jalan jem!..kenapa la teganu ni xder lrt ker..bus bwh tnah ke..haish.sampei je kt giant terus ke ladies..membuang ape yg patot n solat asar.tatau nk beli aper kt giant..draw duit & terus menyamun 3 helai p_nt_es..yg sangat kiup kaler warna warni..thiah pown beli kaler same cam aku..sehati sejiwa la konon.pastu ke kiosk jual ubat-ubat muka tu..terbeli la satu produk kecantikan.coz da ramai sgt komen muka aku nmpak siket dark so aku terus tukar product.saje nk try..kot2 kali ni muka aku nampak gebu cam tepung gandum kan?terkezut sume org..nk2 mom aku yg komen..parah ni.,memg xleh jadik.lagipon produk yg aku pakei b4 ni mahal sgt.x termampu eden..beli toner jer dah leh byr bil fon aku..x uv cream lg la..activator la hape la..so skunk nk beralih angin ke produk laen..hope muke aku x bertukar jd cj7 sudey..jam da dekat kul 7..terus blah dr giant & balek..coz mlm ni aku der bbq kt umah.mom aku da msg tye ble nk balek.im coming...



ni tedy bear meknor bg..tp coming soon

  
mr rabbit..lap u

 
 ni on da way nk balekkk..

p/s : credits love of frenship to all my fren : meknor,thiah,mizah & dayah..hang out wit u'all memg best.lenkli kita kuor lg k.pasni da jrg jumpe coz msing2 da bljo jauh.keep in touch!..semoga mju jaya~love...we love sktj