INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, February 16, 2010

::bbq nite ::

td ber bbq..memg menjadik satu tradisi family ber bbq atau mkn besa atau yee sang..dah cuti cenggini ni la mase nk berkumpul ng adik beradik aku.yg jauh pon kak nor la duk kl.ni dia balek cuti bersama husband & permata hatinya si elman.kak ti,abg pis & abg lim juz duk area ni jerk.so xderk hal.lgipown da lame x ber bbq.mlm td goreng bihun tomyam hasil kerjatangan abg pis or chef apis in da world..masakan yg super duperb..sgt sedap bio la x sedap manepown wajib puji okeh!..ayam dipotong oleh my mom & diperap selama beberapa jam.puding kek disediakan oleh kak nor..cantik tp sedikit muak coz aku memg x ske mkanan mcm tu.sosej..air oren yg dikacau oleh adek syeera..coleslow yg dibawak oleh kakak iparku,kak emy..lagi?lagi? & sedikit mkanan tambahan.aku?sediakan ape?..hehe,,,sediakan payung sbelum ujan.aku x melibatkan diri coz ptg td aku hang out balek magrib.so nyempat melihat jer & menanti ayam tu di bbq kan oleh org2 kanan ku.part berkumpul mcm ni memg best tp umah ku mcm bese r.nk pecah...arghhh tensen..bising gle ah.anak2 sedara ku mengganas..ader yg da tertido atas sofa..ader yg main psp..& mcm2..nasib bek korang2 ni aku x panggang sekali tau..after mkn,part aku ialah basuh pinggan & masuk bilik layan fb!..i da malas layan u'all..silakan balek ke rumah masing2 dan tido okeh..esok sekolah....!ini arahan dari saya :kak chik yg kejam...

 
saya kak chik yg comel & si haziq

 
santapan mlm ini..sengaja x di rotate agar korg x terliur

 
geng bus skolah yg x sabar2 tgu ayam 

 
ayam yg menjadi mangsa keadaan..hangus bebs