INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, February 20, 2010

:: mama hot mama ::

teringin nk jd mumy!..not sugar mumy yep..tp mumy betul..tp cane nk jd mumy?kene ader anak sendirik bkn anak klon atau anak kucing atau anak kunci okes..tp semalam ku dh jadi hot mumy for a while..yes!..dpt gak jdik mumy tarak bertauliah gtu.dan sebenarnya..bkn anak aku atau anak angkat ku..bajet artis.koya's aku..artis kan skunk nei dop kawin pown dah ader anak..anak angkat.tu artis2 yg bajet xmo kawen r tu.bersusah payah amek anak angkat pastu terbiar gtu jer.xpown ader yg kite dengor jatuh kondo 14 tingkat la,tersemban lam besen la hape la.hoh tu la nk amek anak org sgt..beranak sendirik xnak.kikiki.smlm menjadi mumy sekejap untuk Nur Amani Solehah..bkn sepoh amani okaies.pergi ke klinik sambil memangku Amani.ayat x bleh blah..dh xkan mengendong Amani kot..nop la.sebab per?sebab dia ader sejenis penyakit yellow dalam bahasa ganu saket kuning.saket ni hanya untuk baby2 yg baru lahir jep.so ibu-ibu bapak-bapak jgn duk wat alasan kt doctor ader penyakit kuning untuk tipu amek mC!..sebabnyer?ader byk kemungkinan..berdasarkan pengalaman jd doc x bertauliah jugap,saket ni sebab darah si beby ng darah si ibu ni nop match yerk..satu lg sebab susu ibu ni xley diterima oleh si beby tu..satu lg sebab hati yg x bape nk kuat..satu lg..tatau..tatau dan tatau..hikhik.tp yg pasti ni info dr nurse coz aku curik2 dengar..so pergi la klinik..sume org tengok..ye la hot mumy..pakai jeans lg ..memg hot hot nyah la.body mantain..ape rahsianyer?kacip kak timah?atau kacip abg ali?hakhak..x lah..no rahsia..hanya doa2 je yang jd rahsianye..wow!gle nyer statement..si mamanye Amani kene duk kt umah..berpantang..so xley gerak ke mane2..aku la yg kene bwk Amani..nasib bek ko ni jenis x nanges Amani..lau x mengelabah aku nk bg susu ape..sampei di klinik check nye saket tu dh bape..aritu Amani terpaksa masuk wad coz dah capai 400 point kot..pastu after kuar da trun sket2..semalam after doc amek darah point trun ke 215..oke la tu dr  xturun2 lgsung..kesian coz ebery day Amani kene g amek darah..cucuk kt tpak kaki..siannye tgk..tapak kaki yg kecil molek & gebu's mcm aku ni kene cucuk.igt x saket ker?xbleh ke x hamek darah?kecian kt beby2 yg ader saket kuning tu kan.aku igtka sikit jer yg kene penyakit tu tp ramai gak lew. yg tengah tgu turn.tp biasanye after 10 day's da oke..da kembali stabil beby tu.tp si Amani ni dah 17 hari..terkejut nurse tu..still tgi lg point dia..nurse suggest jumpe doc skali lg tkt ader problem dalaman.hope Amani xder pape..amin...pastu si nurse tye aku tak belajar teknik2 penyusuan ke mase ngah pregnant?weiii kenape tye aku?aku blum kawen lg..huhu..kenapa aku menjadi mangsa keadaan?aku pown buat2 blur ckp x blaja!..oh God..x nampak ke aku ni cergas semacam..x mcm org berpantang.adeh..i'm not a mumy yet but i'm a hot2 mumy jadian untuk 1 day je k..hope after pegang Amani ni leh r amek berkat2 sket jd mumy..coming soon!

 
im not a mama..not yet a mumy