INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, February 14, 2010

....ikan celup tepung...

tetibe satu perasaan memborinkan dtg menjelma...benci sama itu bebyboy...nk ajak dia teman g wedding umah farhah..tapi kol nyer kol x angkat..memg sah dia tertitooo ni..menyampahnye aku.sgt hot lau dia tdo.sudoh betul nk mangun.tp xpew lew..cian gak semalaman nek bus ng aku..ng aku tuh..so dpt dimaafi sayangku.hikhik..sori farhah...bkn aku tanak pergi.tp kete ngak ader..my mom kuar ng mak sdare..kak nor lop kuar g town carik tudung kt zehra..aku?terlopong kt umah..layan fb.mls nk nengok tb..tatau perkembangan cite per skunk ni.oh lupe credits to abg piz coz pasang siap cermin di bilikku..dh terang benderang..memukau hati.ley skodem jiran sebelah berkemban..hakhak..feewiitt.td najmie kol..ckp tertido.xpe la sayang..mud ku untuk ke kenduri dh xde..kerana kelaparan aku telah membaham sepinggan nasik plus budu..kenyang berppp gtu..superb tol masakan mak aku..tenkiu mom coz ayam tuh memg sodap hingga menjilat jari & sume yg ader.tp budu tu xley lawan..sebab pe org tengganu comey lote??jawapannye ialah budu..budu dan budu la..hikhik..ngah borink2 camni tetibe mengidam nk makan seafood goreng..iaitu sotong & ikan celup tepung like dat la..nk minum air kelapa..oh no! walaupon perut dh kenyam terbuntal ni tp maseh mintak diisi ng makanan tambahan mcm tu..peliz...peliz....saya nk mkn mda itu!..sek bek bebyboy ader..ley temankan..ni tgh tgu dia dtg.lam kol 5 nti nk g makan kt pantai epok..huhuh...yayabedabedoooo00oo..dh pesan kt my mom turn aku gune kete kul 5.mom ckp mkn ayam sudey..xpyh mkn sotong..peliz mom..i nak dating sambey mkn sotong bersaksikan air laut yg kebiruan & angin sepoi2 x reti bahase..i'm waiting for da car...weeewiiit
 
sedapnyerrr

 
nk cotong..nk yum yum
.