INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, February 27, 2010

:: Pangkor Island ::

..argh cuti 3 ari..buhsannyer..tatau nk buat ape.setelah agak tensen ng test(tensen ape juz test 1 paper jer weh).tp sume org dlm bilik da cabut,juz tgal aku ng yati jew.ajak dia jenjalan KL dia tanak,keputusan on da spot,bebyboy suh pergi habeskan cuti ng dia.mlsnyer.bkn pe,Manjung tu bkn de per pown.tp big surprise, dia bwk aku oliday di Pangkor Island.wah2.sgt best.tp tak stay kt sane.juz survey tempat mane best & pe aktiviti ader kat sane.coz asalnye perancangan nk g bulan april nti sekali ng yati & amin.bru best..tp dah terlajak mane buleh undur lg.peluang depan mata xkan nk tolak.pergi kul 2.30 naik feri.lame gle weyh tak naik feri,last skali naik feri g Pulau Langkawi zaman pak kaduk dulu jer tym study kat kedah salu melepak di Langkawi la…x lame perjalanan tu,other less 30 minutes only yep.tambang pon very cheap la.rm10 pergi balik.!teruja gile coz x sangka cuti x terancang ni diisi ng aktiviti yg sangat best.coz da ckp kt bebyboy juz nk mandi pantai jer..pantai teluk batik je tp dibawanya aku ke Pangkor Island..sangat bertuah rasenye diri ketika itu.sampai jer, terus g Teluk Nipah..coz bebyboy ckp situ port paling best.yang lawaknye terasa cam dunia di Indonesia..van teksi tu kaler pink lagi berbumbungkan kaler kuning.very nice!..tp dipanggil teksi yer..harga pown murah.nk sewa motosikal?tatau nk godek ke mane..last2 sesat x ke mampus..tp decide better naik teksi tu jer lg senang.org ramai gle.cuti kan..ader yg wt family day.sampai je kat situ tertengok sluar mandi.corak2 batek..coz terjeles bebyboy ader sluar tu ,aku xde! Abes dia x ckp pown nk berenang kt pulau.xpasal2 dia terpaksa belikan sluar yg berbatek2 itu..hahak.kes dengki punyer pasal.nk sehati sejiwa la kunun..chiittpooorah!..seronok beb tgk org mandi2.pastu bebyboy ajak snorkeling..bukan keling kepala senok yer..??..blur sekejap..ignore it!..whut?snorkeling?mati aku..nk tunjuk da pandai snorkeling x ley jugak!coz memg aku tak pandai lgsung!..haduhh..tp bkn snorkeling di tepi pantai tu..bot bawa ke Pulau Giam..port menarik untuk bersyonok bersama keling..kahkah..situ byk ikan2.pakai life jacket & diberi goggle bersama.juga beberapa keping roti gardenia untuk santapan ikan nti..sumpah wei seronok gle..bot tu laju gle.rase cam nk terbang.dia da pesan suh pegang kuat2..tp aku wt dunno jer..igtkan slow mcm naek beskal..oh no..sepanjang nk ke pulau tu aku asek menjerit..rase melambung2..takot sgt2.tp disebabkan hero shah rukh khan aku di sebelah..rase cam selamat.hahak.sengal.!.bersnokeling la di situ..selama 1 hour and half.tp cam sekejap je mase berlalu.teruja gle coz leh tgk ikan warna warni kt dasar laut..tp rase geli geleman tym bg mkn ikan..siap nk gigit2 tgn..ader gak ikan besar duk menggatal nk gigit tgn aku..namenye ikan nemo buncet!..si bebyboy la!..weks..berfoto-foto an..sgt menarik background.bebyboy asek berusaha nk nangkap ikan.akhirnye ikan yg selama hamper setangah jam ditangkap,pastu aku yg buat ikan tu melompat & then terlepas..kiki.pdn muka..i tak suke seksa binatang yer.!.mane tau ikan tu on da way g dating..pastu bebyboy aku nangkapnyer..x kesian ke.haduhh..da hampir keseluruhan tenaga ku dh tiada..sgt penat..penat berenang,menjerit & terkapai2..bot da dtg nak bawa daku & bebyboy pulang.tp tragedy February x terhenti disitu..bot tu bwk laju gle2.mcm sengaja main2kan aku coz aku asek menjerit..dia buat corner maut tengah laut..rase cam nk jd duyung sekejap..eh bkn duyung tp dugong..haha..tp takut2 aku pown akhirnye membuatkan aku jd makin berani..nk naik banana boat,jet ski,kayak..tp tgu bln april nti,.tgu yep..x sabar sayang..im wetim!..yabedabedooo….balik..penat sgt!.tenks yer bebyboy buat aku terhibur gile2 thp sewel sekejap untuk hari ini..oliday yg fucking heppy!..love u more than….kulit dah surnburn..adedeh.terpaksa menempek krim byk2.tp xpe keseronokan tu penting.bio muka dah mcm negro pown

 ticket feri yg sgt murah

 
sempoi..muke sembey


pic atas feri


yihaa...sudey tiba di pangkor


oh mg God!!!


before naek bot terbang..haha


perenang & penangkap ikan terhebat


penyelam yg eksyen je lebey~


ikan yg menjadi mangsa najmie!(tgkap pakai tgn bebs!)


so switt..

 
model biskut jagung


titanic versi malaysia


so childish..yihhaa


pohon beringin...(sila sambung lagu ini)


saya x childish..hanya dia je okeh


kenangan indah bersamamu


we love each other..!forever..