INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, February 04, 2010

:: waiting for you ::

huhu...arini memonteng kelas lg..untuk ke klas dh xder mud..ntah la..mebi waiting for da days..mau back to hometown...yeyyey!!...tomorrow my bebyboy dtg cni..got not feeling well..huhu..kekasih hatiku yg sgt caring sgup dtg cni...yeyyey lg..x sabar tgu dia dtg even esok ader test microprocessor lg..aduh..sgt tension nk study2..Ya Allah..berikanlah aku kekuatan...amin..esok pg b4 test mau tatap muke bebyboy puas2 b4 g jawab test..mau dapat spirit lebey..hikhik..hope keadaan ku yg x bape nk sehat ni jd bertambah sehat after jumpe najmie ..tenks my dear sgup temankan i..susah senang bersama..tenks sesangat2ojuta kali sekalipown x mampu nk bls tau..chup chup!sayang dia lebey la...hikhik..gedik lak aku..ops by da way lupe nk post entry yg semalam nyer..iaitu we at kopitiam..yihaaa...dinner kt kopitiam yg bru dibuka d parit raja..mkanan sgt best & harga pon berpatutan wa ckp lu..so sape2 yg lom g tu dipersilakan pergi la untuk mencuba..hikhik...xtau pown kt mane tp atas pertolongan my rumate (fatin & fa'ah) yg dh 2x pergi mkn kt situ..akhirnye jumpe gak..tenks dear.nti kite g lepak 4 org k..!oke dh..tanak taip pnjang2..lenguh jari..saket2..nk tdo..get enaf rest for class ptg ni..!pg ponteng tp kelas ptg ni pergi pulak?kenape?sebab lecturer tu best..hikhik..tata..