INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, February 08, 2010

:: pra-valentine..::

 
yiha..shomelnye bju ni..size xxxxxxs okeh


ni org lidi yg dh x jadi lidi..da gemuk

 18sx..jgn tgk org ngah kissing tau.!

shomelnyer....chanteknyer..sangat kiup la sayang...itulah bodekkan ku kepada buah hati tersayang..!nah kau..hamek kau..x pasal2 ketiga2 ni dh menjadi milikku..haha..tp yg org lidi tu aku beli..aku bg 1 kt najmie..yang bju size banyak xxxs tu najmie yg bagi..coz bju tu sgt kiup..oh jangan tatau.bju tu akan kugantung supaya menjadi spirit ku untuk menjadi kurus kering seperti itu.hahak..bju tu like as bju couple yg kitorg beli last year..levi's nyer kaler itam..tp tahun ni untuk pra valentine kitaorg belikan jenama 'libas' vs 'levis' okeh...si gurl membawa sebakul centa naek basikal tua..pastu centa tu jatuh-jatuh prap prap prap tengah jalan..si boy lak kutip centa-centa tu untuk diletak lam hati..chewaaah..pengulas ayat yg x bertauliah.itulah aku,..yg org lidi lak aku beli diam-diam jer..konon2 ckp nk belikan kt adek aku..tp tara..nah syg...simpankan yg kaler coklat tu..saya simpan yg kaler mirooooh..siap ader hati kt tengah..wahwahwah...tp kenapa hati aku kaler puteh???haishh..ups lupa lak..keturunan mahsuri ni..bkn setakat darah je putih tp hati putih nyahhh..yg last ni hati cantum..magnet la,dia suh aku simpan satu..dia simpan satu,.nti ble cuti2 berjumpa & bercintan cintun kitaorg lekapkan cantumkan balek..huhu..sgt syahdu kamu sayangku miamor!!...walaupun ianya adalah gajet yg x bape nk gojes tp aku very2 apreciate tau..ni siap gantung2 kt meja study aku..tgk bju selai..org lidi sekor..& hati yg da tgal separuh..wahh x sabar nk jumpa lg..nk cantumkan balek mda alah ni..hadiah2 ni dipanggil 'pra valentine' okeh...haha...