INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, November 18, 2010

:: jangan tya kenapa aku sayang sangat kat dia =) ::

hehe..jangan tye kenapa aku tulis tajuk entry panjang-panjang kan.apelah sangat yg ade pada tajuk kan kalo isinye ntah kemana..hellow hellow..harini saya sangat bahagia..semalam tido sakit dada tau..mungkin sebab aku makan daging plus sayur batang keladi..my fevret forever tau sayur batang keladi tu..0rg kasik ..rezeki-rezeki..aku pon melantak tak hengat..pastu boleh plak sakit dada..adeh then aku buat-buat gedik gedik santai mengadu kat Najmie..da suruh aku minum air masak banyak-banyak..sempat lagi dia cakap lemak daging byk melekat kat dada dat's why aku sakit dada..hahahampeh punye laki aku kan..then dia cakap dia da nk tido..mase tu dh 2am..aku buat-buat merajuk..dh sakit dada kan,nk la perhatian lebey..tp aku p0n paham dia letih sebab siang hari tu sembelih lembu lagi..x cukup tido Najmie aku tu..sebab pagi hari raya tu dia baru sampai from Perak..dia balik kampong kat Kelantan..so x balek terengganu terus la..pastu dia kol aku balik,temankan aku..kesian pon ade..pastu ntah bila aku tertid0 pon aku tatau..

aku kejut2 dlm pukul 8am pagi td..terasa vibrate bawah badan aku neh..aku memg cenggini..lau pagi2 kompem satu hset aku bwh kaki..satu lagi bawah katil..hahak.then aku malas giler nk hangkat kol..bisalatuh..Najmie la tuh memanggil2 si pujangga hati pepagi ni..aku sambung tdo balik..lebey kurang 12 miskol gak..dua2 hset aku bunyik..still malas layan lagi..dlm kul 9.30 mcm tu lah baru aku bangun balik..balas msg..then dia kol ckp dah nk sampai umah aku..biar bet0l mamat neh..aku tahu dia tip0..then aku capai towel p mandi-mandi kambing.after mandi berkemban semacam tgk2 ade tetamu...hampeh..!dia tengah cakap ng mak g0jes aku..adehh!gelabah gile nk bersiap lagi..kuar2 ng muka sembab sebab bangun tido lewat..soklan pertama Najmie tye..hai..subuh kemana pagi td?halamak..dh la depan mak g0jes aku..

rase cam nk peluk2 jew..ade ke surprise mcm nih..sanggup woo dtg dari Kelantan pepagi hari..bawak pulak kek..haissshhh..sayang lebeh-lebeh nih..rupe2 nye dia saje cakap nk tido awal sebab plan nk dtg umah aku,jumpa aku dan family..then aku plak buat-buat merajuk ..tengok muka Najmie ku sayang terus x jadik meraj0k..pastu mak g0jes aku sembang-sembang then aku hidang ketupat rendang..euuuwww...sayang bangat kat dia lorh..sanggup tuh!pastu dari umah aku terus balik umah nenek dia balik kat Kelantan..sebab tu aku sayang sangat kat dia..jangan tye lagi kenapa ea..sanggup dtg bwk kek sebab nk tgk awek yg sakit ..hihi....terharu beb..

note buat my hubby --->>> tenkiu very much hubby ku sayang..x sangka langsung memg Beby x terjangka tau yg abg sanggup dtg pagi2 buta..hengatkan main-main je ckp dah sampai kat umah...rupa-rupanye bet0l la dh ade depan mata..very unexpected..like like bebanyak..hehe..dh la gelak sesama cite pasal lembu..kihkih..love u hubby..muacchx

sempat ea cubit pipi B..katenye suke wajah natural aku widaut mekup..wink2!

sayang Elman..dia memg bapak mithali..cewahhh

sayang diya..saya plak mama s0lehah..boley?euuww

mud : x sabar nk ade beby-beby c0mel..dh2..sila kawen cepat2..

MizzGhah