INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, November 05, 2010

:: i love u bebyboy ::


aku baru sahaja melayan utk kali ke berapa ntah filem Lagenda Budak Setan
seploh kali layan bermakna seploh kali aku cry..uhuk =(
sumpah sangat meragut serta menyentap seluruh perasaan aku
ye ye jer perumpaan kata yg melampau kan.
jam sekarang menunjukkan 2.28am
eventhough jam di lappy aku 11.04pm
pe kejadahnyer?
tu lah akibatnye kalau on lappy sampai kehabesan batery
then on balik..off balik..lappy pon tunggang langgang
hehe..maafkan saya x berniat sebegitu lappy sob sob sob =(

2hari lagi bakal pulang ke kampung halaman
untuk same2 meredah banjir..
ye ye je banjir
hello..ni bukan Changlun okeh
sgt bersimpati kepada penduduk Changlun yg banjir
teringat kenangan umah sewa tenggelam semasa tinggal di Jitra dlu
nasib aku da balik kampong
nasiblah sume baju-baju serta buku aku tenggelam banjir
dengar-dengar kata maunye sampai ke paras pinggang
entah..malas den amik tahu
tahu-tahu pergi Jitra balik,baju2 dah selamat dibasuh oleh my BFF
tenks Nana dan family =)

dengar cakap-cakap Terengganu dh mula hujan
mak g0jes aku la yg cakap
tp hujan2 pon mak g0jes aku sempat lagi fly off to KL
bukan lari dr banjir
tp tolong tengokkan si Elman encem coz papanye fly ke German
lebih kurang one week jugak lasss
h0pefuly bwk balik souvenir from German ye encik abg ipar

hurmm..ekceli aku sebenarnye cuti 3 week
tp sadly,after je Raya Haji aku dh start final exam
ouchhh fed up betullah..
bawak balik buku menimbun tp kompem2 bacenye pon tak
takpe..mengaburi mata mak g0jes aku.
eheh..

sekarang beby b0y da pandai buat perangai merajuk-rajuk
nk aku pujuk jer..
terbalik la pulak habit kitorg
dlu aku suke merajuk dia yg memujuk bagai..
sekarang eh aku tak sempat nk merajuk dia nk potong turn aku
huhuk =(
nk perhatian lebey la k0t
like childish..tp so kiupy u knoe sayang
dan ...saya ade surprise tauu
usaha saya cari satu mall then p mall lain utk cr ape yg awk nak
saya tahu awk tak mintak
tp awk je yg selalu bg saya hadiah..
cam tak best la kan..
so..tgu..saya dh jumpa hadiah tu..

--
--
--
--
--
--
bukan cincin permata
--
--
--
bukan juge jam Tag Heuer
--
--
--
--
--
bukan kereta Lamborghini
--
--
--
tapi kan menda alah ni yg awk nak
--
--
--
 taraaaa....

so eksaited you knoe nk bagi benda nih
kompem dia suke lompat-lompat
sbb bukan pasal dpt perfume ke hape
tp sebab aku telah buat surprise..haha!!

to dear Najmie,
saya tahu saya salah
degil,xdengar cakap awk..
awak kate A,saya cakap B
tp saya tahu awk buat sume tu sebab awk sygggg saya sgt
kan?kan?kan?
awk byk sabar ng saya..mcm budak kecik kan saya?
tp best..sbb saya suke manja-manja ng awk
awk suke bg hadiah mahal-mahal
tp saya x mintak okeh
saya pakai..saya simpan,saya cium,saya tatap
hehe..
saya ade hadiah nih utk awk
tak mahal pon
tp maunye 2 mall turun naik mall saya cari ni
setengah jam asek duk bau perfume je
last-last saya choose that one
sbb saya tau awk suke bau ni
kan?kan?kan?
saya lg la suke..sbb saya akau cium baju awk..
ngeh ngeh ngeh

saya tau mesti awk akan marah sy bazir duit beli perfume ni
ala..perfume je pon..bukannye banglo seketul
tu seciput je kot
tp saya ade hadiah besar dan paling indah dlm hidup
ape dia?
kasih sayang...kejujuran..kesetiaan
tu yg awk selalu ckp
tenks dear coz selalu ingatkan saya..
hehe..
muahhx..
muahhx...
muahxxxx....

P/s :ekceli entry ni yg kelamarin punye..bru dipost..hehe..takpekan?ptg ni off to KL..mau jumpa kesayangan-kesayangan hamba lah pulakkkks



MizzGhah