INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, November 24, 2010

:: dia jeles kah? ::


pernah tak bf atau suami atau kekaseh gelap korang ade perasaan jeles?
kalo tak pernah memang itu satu perasaan yg luar biasa
eheh..means kompem ade satu perasaan jeles jugak walau sikit kan
kalau xde tu memg jenis xde perasaan atau hati memg beku okeh
jangan tatau ade yg pasangan jeles melampau sampai leh tikam2 aweknye
sampai sanggup bakar hidup2.
ouhh azab ..azab..sampai mcm tu
tu memg jenis cemburu buta yg memg tak bermata..
ikutkan mata syaitan sanggup buat ape saje ikut em0si
tanpa bertanya atau s0al selidik terlebey dahulu
alhamdulillah aku terlepas dr sume tu
makanya aku sangat-sangat bersyukur pada Tuhan kerana mengurniakan
aku lelaki yang kool bebeh gtu..=)
wal0pon cemburu tu tak tunjuk secara live tp dlm hati..ade taman..
eh silap..dlm hati sape yg tahu kan
lelaki..ego melampau-lampau
dulu sejak mula-mula kapel dia x kesah p0n
so dia atas ketidakkesahan itu maka aku tidaklah mengambil kesempatan
yang had0..cukuplah aku punya dia s0rg
kini dan selamanya
pernah jugak aku tye dia k0t-kot la
pijak gajah pon x mati lau depan aku..eheh
tp memg aku tahu
kdg-kdg dia takde life langsung
pagi petang siang mlm keje..
pagi pergi keje k0l aku..tengahari nk lunch k0l aku
kdg2 time rehat kul 4 still text aku..pastu buat 0t lagi
kdg2 sampai kul 10..after kul 10 balik umah,mkn then gayut-gayut jap
pastu tid0 tyme!
kesian weyh..sabtu keje..ahad 0ti..kalau aku?pengsannn!
tp nk buat mcmane ,keje katenyer
cari duit lebih..utk anak-anak jugak..cewahhh..tabur la love byk2 kat dia..hehe
s0 bila aku pikir,xde ape aku nk jeles pd dia
takkan da keje aku nk jeles k0t..
keje pon kat platform,xdenye p0mpuan kat stu
tp lau ade p0wn,kwn keje kan..
mcm aku jugak.student..mane nk discus2 tu kompemlah campur laki & p0mpuan
tp dia still profesional.sebab aku pon bersifat profesi0nal
sume kwn lelaki aku dia kenal k0t..
lately dia sangat bizi
sebab nk amik kos lain plak..nk kumpul duit 20k before bulan 1
adehh..caiyok2 sayang..
tp leh still luangkan masa ng aku
tenks sayang =)

bukan aku cakap aku jenis tak cemburu langsung
sumtimes aku jadi em0si x pepasal..
yela..kesayangan jauh kot
beratus-ratus kil0meter..tp bila dia percayakan aku 
kenapa aku xleh percayakan dia kan?
dia cakap aku kena percayakan dia sebab dia hanya ada aku
perempuan..em0si lebih-lebih jer
tak mampu yu nk sekat em0si ni
tp bila da berem0si lelebih,syok lelebih la jugak
makanya dia akan pujuka ku dengan suara yg lembut lelebih
meruntun jiwa maks.!
 
nasiblah dpt pakwe mcm ni
nk p mane p0n okey jer
tp aku x pernah tip0 tau
lau aku cakap p dengan org ni..mesti aku p ng 0rg tuh
walaup0n dia percaya,aku still anta mms kasik dia percaya lagi
gigih je kan..sebab aku tanak dia hilang kepercayaan kat aku
bila jumpa,mesti dia cek henset aku..hohoi..aku x delete msg tau
eheh..bila aku cek hset dia balik
xde no pmpuan pon yu..kdg2 dia perli gak la sebab berderet no lelaki lam hset aku
tp x bermakna aku bermesej mesehan ng lelaki lain kan
cume..semalam dia terjumpa pic aku duk sebelah lelaki lam lappy
pic tu da lame..classmate aku kot.
pergi ramai-ramai lawatan then makan sekalik..
tp kebetulan plak duk meja sebelah-sebelah
memg pic tu biasa jer..mungkin dia terkejut k0t kenapa aku yg duk sebelah lelaki tu
tp bila aku explain dan mintak maaf dia terus kool bebeyh lagi
bagus betul pakwe aku kan..
x perlu meratap merayu bagai
sebab dia memg tahu aku camane
sejuk hati tgk muka dia kool balik..

pastu bila ade lelaki ntah mane2 text kat fon aku
mesti aku cakap kat dia
mungkin korg cakap aku melampau kot
msg je pon kenapa nk heboh-heboh kat pakwe
lau sekali tu mebi aku boleh zip mulot lagi
tp lau 2,3 keping msg
bersayang-sayang,merindu-rindu
aku jadi menggigil..hehe..betul weh
then aku lantas mengreport pada detective aku tuh
hihik..
takut gak..dia menguji aku..ntah-ntah aku melayan
jangan hara la lelaki lua sana..ai xkan melayan okek
ade la satu n0 ni..msg aku since raya haji
tapi aku tatau
msg aku berkali-kali
siap miskol lagi byk kali..rase terancam babe
feeling glamer la kejap kan.
then detetive aku tuh dpt tau
pastu terus dia kol..after dengar s0re jantan detective aku tuh
terus dia letak
dh x kac0 until n0w..
hehe..nasiblah ade detective yg superb !

bila dia tunjuk kecemburuan dia tu
aku feeling mcm best je
sbb aku rase mcm dia bagi perhatian sesangat
drp manusia yg tidak bernafsu jeles
apekah ?
ade gak 0rg naik rimas lau terlalu cemburu
sampaikan nk klua pon taboleh..nk p sane sini kene rep0rt
nk p jamban pon kene text pakwe dulu
nk mkn pon kene 3G,nk buat h0mework pon kene msg 25 jam
hazab tak mcm  tu
aku pernah rase hidup terkongkong mcm mane
tp tu dlu la..
membuatkan aku serik dengan lelaki penuh dengan kecemburuan
skrg alhamdulillah..Najmie tak mcm tu
dia sangat komited pada keje
dan aku sangat komited pada pelajaran
so we alls xde mase nk cemburu lelebih
ye ker??hehe..mungkin cemburu tu lebih ke arah aku la
wal0pon jauh,we alls saling percaya mempercayai
dan x pernah rau-ragu pd pasangan
(aku tak okeh..aku ni kalut sikit)
sayang pakwe la kan..tipu la kalau 
aku x pernah cek beg duit ke chek lam kete ke
hahak!!tp tahdo..dlm beg duit pon ade pic aku
lam kereto pon ade bau-bau aku je
haha..
so m0ral value..jgn terlalu cemburu buta.
sebab cemburu tu nti memakan perhubungan
paham tak?
means lame2 pasangan jd muak,jemu.
nk buat pape pon taboleh
rase mcm terkongkong...
pastu terus mintak clash..duk sorg2 lagi best
wakluu!

p/s : credit to mai l0ve coz still spent ur time for me..even bizi gegiler..g kar0k..bwk p tengok bintang
hoi hoi hoi..











MizzGhah