INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, September 26, 2010

:: tatap dan ratap ::












motif bergaya bagai artis la sanget..(perasan jgn melampau boley tak?)
ye..saya sedar siapa diri saya.rupa xde,sore lagi la xde..bakat apatah lagi..(tetibe jd humble sesangat)
oke dh..kembali kepada t0pik asal..
apakah ini ?
0ke x larat nk st0ry one by 0ne..tatap dan meratapi je dahulu gambar penuh tanda tanya ni
then k0rang buat la satu conclusi0n melampau ye
hehe..
hajat di hati nk st0ri sampai satu page
tp xpe..h0pe es0k maseh ade
sebab curi-curi post,sgt bizi buat PSM
haduhhh..oh Tuhan..tolonglah permudahkan urusan hambaMu ini
amin...



MizzGhah