INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, October 02, 2010

:: waktu kecik-kecik dolu cili padi kauuuu ::


ini kesah tentang waktu dolu-d0lu..
ramai yg asek tye mane pic aku tym kecik-kecik seco'et,,
hah tuh...c0mel kan..



haha..comel eh..c0mel eh..kecik-kecik dh pakai lens..
hebat tau aku nih..
dh pandai semunyik lam blanket..euww seram akak..
oke semula-semula
ni bukan pic aku..gedik la kan aku lau muka mcm ni tp be beso muka mcm Angeli..eheh
mintap-mintap anak aku c0mel mcm ni..=)

malas nk belek limablas album pic veteran aku..
malas nk gigih p scan..basi tau..basi !!
oke stop..ni nak cite perangai tak senon0h tyme kecik-kecik
dat my previous moment la ken..lagi diimbas lagi sweet..
oh missing dat...

  • tak b0ley pergi t0ilet tanpa bagitahu mak gojes aku..comel je kan..lau nk p PEE pon kene kasikktahu mak..lau nk membuang opkos la kan..tak kesah la lau nak ke jamban even nk p telek taik gigi sekalipon..kompem kene bagitahu...biar la aku duk lam umah..mak aku jauh p menyembang ng jiran,harus aku lari anak-anak utk bagitahu yg aku nk p jamban..pastu masuk balik umah then p jamban..pelik tapi benar..keskes..sebab??malu la ai nk cakap..sebab aku xleh mak aku tinggal akulau  p mane-mane..atleast lau aku ckp kt mak aku yg aku nk PEE,mesti mak aku tgu punye..buruk punya fe'el daaa
  •  suke makan bersuap....walaupon Tuhan dh cukup bagi aku seploh jari kaki dan tangan,tp aku still nak makan bersuap lagi..manja-manja gtu boleh aja d0ngs..sebab aku rase ape yg mak aku suapkan tu sume best-best even makan nasik lauk ikan g0reng je..tp lau suapan dr tangan mak aku..pergghhh ibarat burger mekdi.ko pe tau...
  • aku pernah cederakan kakak aku sampai kulit kepala kena jahit..gengsta tak aku?mcm casTELOR tak?sikit la kan...gila jahat aku..tapi x berniat okeh..sbb sape suruh dia p gatal berebut ng aku nk meringkuk lam buai..dh tahu besa gedabak,tp still nk masuk lam buai beby tuh..hasilnye kaki tak lepas dan terjulur..kahkah,,,then aku pon hayun sekuat hati dengan harapan feeling "pohon beringin..lala..aku nak kawen ng anak raja gopal"..    tup tup...DUMB!!!..dh terhantuk kat bucu tiang..menggigil aku dibuatnya..dh stop..aku tanak cite..aku diistiharkan penjenayah bawah 5 tahun..  bla..bla..bla...
  • aku pernah plasterkan mulut kakak aku ng sell0tape yg kuat tu..sebabnye aku panas-panas hot..asek wat bising je then ngadu mcm-mcm kat mak aku..okeh-okeh..kasik c0ntoh satu ye..kunun dia pecahkan gelas..then mak aku bising-bising..pastu ng muka innoncent cakap aku yg pecahkan..ko agak-agak menggelegak tak hotak ko tym tuh??haruslah k0t..then aku p amiksell0 tape..suh dia pejam mata..aku tipu ckp nk bagi c0klat..tyme tu dungu lagi..dia pon tutp la mata sambey tutup mulut jugak..PEPPPPP!..hamek kauuu..mulut dh kene tampal..wakakakaka..lastly mak aku jugak yg gigih duk buang tape tu..sakit tau..dh bermisai kakak aku sebab gam sell0tape yg bersaki baki tu maseh terlekat..hahahahaha..aku gile kuasa jahat byk-byk..
  •  aku yang paling alim in da world kot..mase tuh lam lima tahun aku dh gatal nk p tadika mcm 0rg..tp mak aku anta sekolah yg 3 jengkal je ng umah..sekolah PASTI..waaa....ni dh sekolah parti pembangkang!!x mau..x mau...benci!..tp apelah yg aku tahu masa tu ken..yg aku tahu suke sgt p sekolah then beratur panjang-panjang..check kuku..pastu makan-makan..then balik..!!masa tu dh pakai tdung you tahu,..bukan tu saje..balik je dr sekolah feeling ustazah..ceramah kt mak pulak yg buat mda ni berd0sa..yg ni plak d0sa...sume aku cite..tp bile da besa..ya hampoonnn....anak sapodi000 ni?
  • ni kesah 6 tahun..dah upgrade siket..mak dh anta sekolah tadika KEMAS...yg ni suke..sebab parti bukan pembangkang..waaahh...wakluu!!kecik2 dh pandai berparti p0litik noooh..ramai kawan-kawan yg cantik..best tadika ni..2 tingkat..atas kelas aku..bwh lak org menjahit..leh p0nteng2 p gunting kain org..hahak!!lau kat tadika ni akulah her0in..gengsta katekan..sape tak takut memang kene tulah aku ..berani kewww? cikgu aku muka garang tapi baek hati..lupa daaa name..hikhik..dulu selalu dpt kicap,sos,susu tepung...baik hati kan tadika aku..bg percuma je..yelahhh sume percuma ..padahal bapak aku dh bayar yuran siap-siap..
  • ni kisah x senonoh aku gak..d0lu-d0lu kan suke main polis-polis ng geng bus skolah..tp bila giliran aku yg jadi,aku wat-wat dh xnak main..ckp mak panggil lah..sakit perutlah..busuk hati kan dpt kawan mcm aku..nasiblah!! pastu diorang ramai-ramai b0ikot aku..pastu xnak ajak aku main dah..ape kess??aku kan puteri tym dolu-dolu..puteri mane leh jdi tau..kena selalu org kejar..ape daaa...pastu aku hangen la kan..hape hengat aku takut ea..aku p0n panggil la s0rang budak laki..suh pegang katak dan baling pada pompuan-pompuan yg b0ikot xnak main ng aku masa tu..wahwahwah..lari x cukup tanah...aku??lari gak..lari masuk dlm umah..senyap-senyap je..sebab aku paling takut binatang bernama katak!!...
oke..tamat sudah cite aku untuk episod satu..nantikan kemunculan episod dua..cekidauuuukkkk..!
MizzGhah