INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, October 11, 2010

:: tarikh keramat 10.10.10 ::



hai..2 hari tak jumpa ye..mcm da lame beben0r x update..s0ri yek..saya sibuk bercinta..boley gitu??..tarikh di mana Sheikh Muzhafar berkahwin dan bersanding bertemakan kayangan..tu lah,curang sangat ng aku,dat;s why aku decide nk clash ng dia dan dia kawen ng Dr Harlina tu..mampos perasan..Najmie ku sayang,si la jgn marah..saya sekadar joke-joke like-like je..heee~

sedih jugak dengan berita tentang kecelakaan jalanraya melibatkan 2 buah bus dan 3 buah kereta..syahdu sesangat..sampai nanges-nanges aku tgk gambar kemalangan tu..sangat ngeri kot..ada yg putus kepala,putus tangan..Nauzubillah..Al-Fatihah kepada mangsa yang beragama Islam dan ucapan takziah kepada keluarga mangsa nahas.

dan tarikh keramat 10.10.10 adalah tarikh keramat bagi aku dan Najmie juga..ya hampun,sgt suke ng tarikh ni..tapi bagi aku xde 0ng dengan nilai 0 sebegini..so,aku lagi suke dengan n0 5..why??ntah..sebab sangat kompleks kot..sukekan cabaran berliku la sangat...sudahhh!!..jgn percaya dengan ramalan karut sebegini..sekadar angka,sa,puluh,ratus,ribu,riban..kiraan je p0n..kan???ada apa dengan 10.10.10?..layannnnn

ni tyme nk tengok muvi

syiokk massage foot

best la tu..sampai berebut-rebut ng aku nk masukkan kaki..!

ni hanya utk g0longan big tummy..aku tidak.

oke..gambar di atas memang tidak boleh blah langsung..totally whole of da day,aku ng Najmie asek bermalas-malas di atas kerusi OSIM tu aje..ceritanya sebegini..sebelum 10.10.10 ni,kitorg pergi tgk wayang..muvie Tiran Mati di Ranjang.. versi Indon..sangat takut bagi aku dan sangat syok bagi Najmie kot..tgk pompuan yg sexy-sexy..haha..tp aku tahu dia x terg0da..terg0da lagi ng awek sebelah dia ni haaa...cerita ni so scary..tp Indon je kan..takut pon tp nakal..after tgk wayang,kami decide nk duduk mengurut atas kerusi yg bersepah kat City Square,juz masukkan sehengget then akan mengurut selama 3 minit..mula-mula Najmie yg test..last2 aku plak yang menempek..then tambah duit lagi,..hahahaha...sgt best..rase cam tangan org yg mengurut..so,conclusionnye adalah very2 best..sampai atas tengkuk mesin tu massage...syok!syok!..

dan kerana terlampau 0bses ng kerusi tu kami ke Jusco Tebrau pula..tp so lucky the lucky lucky,dat day ade wat promoti0n esar-besaran product OSIM ni..jadinye sangat bertuah la 0rg mcm kami ni kan..terus pergi then tanpa segan silu berebut-rebut nk test..ehem..test ke..siap nk berdengkur ..haha..1st aku cuba yg massage kaki..walaweh...rase sgt sedapp,enakk,,berkrim..sgt bagus ..!!..then cuba yg utk foot jugak tp kali ni steam punya..yg ni pon gud-gud jugak..pastu terus try kerusi yg berharga 8k itu..mulanya dari dasar kajian kami mungkin keusi sebegitu berharga RM10k above..so di luar jangkaan..agak murah kerusi itu yer..tengah berkira-kira nak grab satu,.tp kompem2 dah aku berebut ng Najmie..takkan seminngu umah engkau seminggu umah aku..tak hadil..tak hadil..s0,decide nak beli jugak..tp tgu masa dan keadaan..means beli kat bakal mak mertua ke( mak aku)..haha..pastu da kawen terus hangkut balik umah sendiri..hahah...gile..buruk siku t0l!...Najmie siap pejam-pejam mata lagi..hasihh x boleh jd ni...terus rase tanak hangguk kepala tanda x setuju nak beli..coz sah-sah after kawen aku ni x berguna lagi utk massage suami sendiri...x pahtut...x pahtut....




memandangkan purse burberry aku dah tercabut zip..ganas kan..tercabut zip syiling tuh..still in gud condition tp x boley letak syiling la..jd keinginan nk isi duit syiling banyak-banyak kasik kembung purse tu tidoklah kesampaian..dan jap-jap asek-asek cakap nk purse baru..hehe..terus masuk Butik MNG dan jatuh cinta kat purse kaler miroh...waaa...yes!..dpt purse MNG sebijik.hengat nk grab purse Esprit tapi xde kaler miroh..aku kan addict ng kaler miroh..kebetulan lak ada yg MNG nyer,so terus amik je..bagus gak purse ni..byk tempat leh ltk kad..mekasih sayangku Najmie...hehe


oke dah..setakat sini sahaja kisah 10.10.10..yang lebih-lebih tu xleh cerita,,coz tarikh ni sangat bermakna untuk kami berdua..decide nk kawen?nk bertunang?atau ade ape-ape ni??rahsia...hehe..yang penting kami bahagia..wish hepi togetha...InsyaAllah...coming soon..tguuu!!..heheee...gempak je berita ni..x sabar nk wat pengumuman hot nei...yibabbabaaaaa!!tata

MizzGhah