INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, September 17, 2010

:: 0pen house ::

raye ke enam..ekceli rumah aku tak penah buat 0pen house..before ni juz buat makan-makan macm tu je kan..so,we all decide nak buat 0pen house kali ni memandangkan kawan-kawan aku da bertambah dr semasa ke semasa..gigih je kan aku ni nak berkawan ramai-ramai..musuh pon banyok dik non..jangan kau buat tak tahu..hah!! kau tuh yg tgh bace blog aku..aleleh...mcm aku tatau badak sumbu tengoh skodeng aku..agaga...deb0r deb0 deb000...hahak..!

so,byk menu..another h0me yg aku penah pergi wat 0pen house,xde la banyak menu cam umah aku..so,kepada sesiapa yg x sempat nk rase menu last2 tu harap maklum la yer..sebab begantung kepada kuantiti..aku in charge untuk masak mee kari..kau mampoo ke??mee kari babe..mmg la aku dh biasa nak buat mda alah ni,tp kalau buat satu kawah,harap maklum la kalau tersilap tawar atau terlebih garam..sbb aku x bape pandai nk agak..mulut aku ni memg jenis nak rase masin je memanjang..lau hari biasa,juz buat satu periuk kecik je..hee..Kak Nira masak laksa penang..so delicious you..laksa penang one of da fevret forever aku ..mom plak buat nasi himpit kuah kacang..memg melet0p malaya la lau makan kuah kacang mom g0jes aku tuh..sedap woo..resepi turun temurun..yg best dlm kuah kacang ade daging2 kecik..arghh...tetibe meleleh air liur..huh..Kakti plak buat nasi goreng beriani..aku x sempat nak melantak nasi goreng tuh..mahap la yer..Kak Nor masak bihun toyam siam..ntah mane la dia blajo aku pon tatau..tp best..aku buat dadih juga..dadih blackcurrant ng mix fruit..sedap..sampai aku simpan dalam peti..xm0 kasi org lain makan..ja'at kan haku..pelahap nak makan sengsorang..hehe..

Pastu byk lagi makanan..x mampoo aku nak sebut satu persatu..naik kejang bibir aku yg mungil ni kan..*perasan*..memang aku letih layan tetamu..lom sempat aku duduk rehat, lagi ramai kwn aku yg datang..tenks to all my fren yg datang..dr Dungun pon hado..terharu maks..makanan sume habis..nasib aku sempat sental 2 mangkuk laksa..yuhuu...tercapai cita-cita..lau boleh next year nak buat 0pen house big-big gtu..yg ni like-like jer kan..so kepada kawan-kawan yg lain jgn kecik hati lau aku x sempat invite..InsyaAllah tahun depan aku booked kan0pi..kite pakat jamu bwh kan0pi nak?nak?

MizzGhah