INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, September 09, 2010

:: merajuk tanda sayang ::

ini kisah semalam punye..sebab walaupon entry ni yg baru td berlaku kirenye semalam jugaklah memandangkan sekarang sudah 1 Syawal..alhamdulilah...ni mengenai preparation utk raya..hehe..xde la aku gigih sangat bab kemas mengemas memandangkan my mom dah mcm Deco bersama Eric,so aku xdela mcm ayam mati anak sebuk fenin nak decide furniture hape letak situ,ape letak sni..coz my mom hasil tangannya memg fuhhhh ...power siyot..i love ur decoration mom!!..

cume aku lap2 cermin mcm tu je la,pastu letak carpet baru memandangkan tahun lepas dh tukar selera letak tikar Sarawak,so tahun ni mom aku punya selera carpet blue colour..ape mimpi pon aku tatau la..sbb mlm tu mom aku cakap mimpi ader org nak masuk meminang aku,pastu bakal besan tu bagi carpet colour biru..huhuuu..sape ntah bakal suami aku tu pon mom aku tak cakap...haha...felik2 betul la mom aku ni..pastu leh plak buat muka tersengih2 asek2 ulang cakap mimpi yg sama..mmmboiiih dah kempunan nak menantu baru ke mak oiiii...hehe

dah settle sume,aku pon masuk bab iron baju..memang malas gilos la bab iron2 baju yg style2 mcm ni..raye tahun ni 3 pasang aku buat baju kurung moden..fit gilos...tp da kena warning ng Najmie siap2 da..pakai baju ketat2,jawabnye jd makanan  gunting la bju tu nanti...heeuuuuww...ngeri je dengar..dia tatau ke awek dia ni duta jus mate 5..dun u wori la sayang..fit siket2 je...hehe..1 pasang je baju kurung,..tu pon abes pujuk diri sendiri supaya beli baju kurung..beli ye.yg ni aku x buat..sbb baju kurung senang je juz grab kat kedai..lau baju yg fesyen2 ni,aku cerewet sket..aku nk cutting betul2 terletak pd badan aku nei...cerewet erk??alah membeli menang memakai la kekdahnye...1 helai baju kebaya..kali ni prefer beli kebaya nyonya..tak beli kain sbb aku leh match ng kain pario or jeans..mudah kan??pastu sepasang dress labuh ala-ala artis gtu...hahahaha...mampo ke tak pakai?janji sume hadooo...

petang td rase cam nak sepak2 je Najmie lau hado depan mata..ntah la semenjak dua menjak ni rase cam cepat tacing je ng sesapa..aceceh..padahal nk perhatian lebih..pastu leh plak buat-buat merajuk bagai..best hape merajuk ni..pantas ada org pujuk rase kembang je sanubari ni...cewahhh...tup tup si Najmie ni kol cakap da sampai kat umah..ape kes mamat ni xkan mau dtg pujuk ..hehe..nasib dtg pujuk...jauh tu...sayang betul kat aku..aku tak sayang dia...waawaaaa...aku tipu!aku tipu!..sayang dia lah..sape x sayang laki dik nonnn...pastu aku buat2 jeling manja konon2 pujukan tak berhasillah sanget kan..tp selama mane aku nak merajuk pon,xde maknanya la kan..xkan depan2 mak aku leh je aku nak buat muka poyo kan..pastu leh plak dia wat aksi manja pujuk aku temankan g bazar..heuuuwww..nasib dpt awek yg cepat sejuk mcm ni kan..lau tidak,aku fire kau kat situ!!paham??hehe

sebagai 'balas dendam' aku merapu mcm2 nak beli...padan muka!! padan muka!!..nasib dpt pakwe yg paham awek jenis perut tong sampah...haha...beli ikan bakar..sotong bakar..jus durian belanda...waaaa...seronot dimanja begini hari-hari kan..tenks cayang

to Najmie--->lau mcm ni la..hari-hari B nak merajuk..kot-kot la nanti Abg dtg pujuk dengan surprise duk depan umah ng rombongan meminang ...hahak...muaaaccchhh!!...levyu so str0ng my darling..dah!! B x merajuk lagi..nasib baek pandai pujuk...hehe...wep..sayang dia m0re lah...

muka suci tanpa mekup..!! kes merajuk terus tamau mekup =)

saya suka M.A.K.A.N.

buat-buat muka menyampah...heheheee..ngerr!
MizzGhah