INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, September 12, 2010

:: 2nd day Syawal ::


hampun..ya hampun..semalam aku x sempat nak updated blog untuk entry 2nd day raya..sebab aku sibuk main bunga api..dan melayan Najmie ku sayam..melayan??cisss...!! ayat tak mau-mau..melayan si Najmie yang gedik nak main bunga api ng aku..geli je dengar kan..acecesss..nak bermanja la tuh..takpe sayang, i lagi suke suke suke beribu-ribu lemon sbb saat itu sangat suwiiittt

sambil pegang hadziq leh cucuh bunga api

ser0not!

main lilin ape barang bosss

tp main-main bunga api mcm tu je la..ala kadar..sebab mom aku da warning jangan main banyak-banyak sebab nanti mata jadik merah sbb asap bunga api..semalam aku buat lontong..nasib Najmie sempat merasa air tangan aku..katenye sodap...puji la sangat..harus lah kot..lau x,mau aku merajuk sampai raya tahun depan..

jangan buat muka suwit mcm tu..tolonglah

sebuk bercerita

Najmie sebenarnye baru balik dr kampong ..so terus singgah umah aku..semalam sampai umah pon da lewat..around 10 pm..tu yg dia ajok main bunga api bagai..padahal sengaja datang malam.sebb nak tgk aku pakai baju tido..euuuwww...sexy katenye...sexylah sangat..sebab dia suke tgk muka aku tanpa mekup..so.,aku takyah la bermekup depan dia,dia dtg pon aku kuar xde alas ng bedak pon...hehe..wooo...x aci,dia kasik sorg satu angpau..aku xde..dia cakap nti la sbb nak kasik wang besar..hehe..maceh sayang..!

*malas lagi nk updated raya ketiga..byk pic nak upload..letih..letih..nanti la ek..tido dlu..!*
MizzGhah